Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن تسلیت شهادت شهید صیاد خدایی، اعلام کرد که ترور این شهید والامقام نشانه زبونی و خواری مدعیان دروغین حقوق بشر در جهت سرپوش گذاشتن به شکست‌های مفتضحانه برابر جبهه مقاومت است.

متن کامل پیام تسلیت سرلشکر باقری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه و پرافتخار مدافع حرم سردار رشید اسلام «سرتیپ دوم پاسدار صیاد خدایی» را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان مؤمن مقاومت اسلامی و خانواده معظم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک صیاد عزیز که عمر خود را با مجاهدت در مسیر نورانی ولایت و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی و امنیت، عزت و سربلندی ایران عزیز سپری کرد، برای همیشه الگوی مهاجران الی‌الله و پاسداران فداکاری و سلحشور است که در اخلاص، گمنامی و ساده‌زیستی در سپهر شرافت و مردانگی اوج می‌گیرند.

ترور این شهید والامقام نشانه زبونی و خواری مدعیان دروغین حقوق بشر و تلاش مذبوحانه‌شان در جهت سرپوش گذاشتن به شکست‌های مفتضحانه برابر جبهه مقاومت است و مطمئناً بی‌پاسخ نخواهد ماند.

از درگاه خداوند منان برای آن سردار عالیقدر و شهید والامقام رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و برای خانواده معظم و بازماندگان و همرزمان مکرم او ثبات قدم در تداوم راه شهیدان طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستادکل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سرلشکر باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم

کریم خرازی پدر سردار شهید حاج حسین خرازی، مهرماه سال ۱۳۶۶ در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) و مسجد شهرک دارخوین درباره سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی مطالبی را بیان کرده بود.

سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی یکی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پی حمله هوایی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق  به شهادت رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • سپهبدی که به رهبر انقلاب، پیشنهاد درجه سرهنگی داد! + فیلم
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد