Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به تشکیل جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا و مصوبات آن، اعلام کرد: فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است و حضور دانش آموزان تنها به منظور شرکت در آزمون‌های پایان سال در مدارس در همان ساعات آزمون می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و خدمات اضطراری در روز سه شنبه سوم خرداد با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

براساس اعلام اداره کل محیط زیست استان همدان، تمام دستگاه‌های اداری استان موظف هستند با درخواست مرخصی مادران باردار و مادران دارای کودکانی که به مهد کودک می‌روند در روز سه شنبه سوم خرداد ماه موافقت کنند.

همچنین تمام دستگاه‌های اداری استان مکلفند با درخواست مرخصی پرسنل دارای بیماری‌های تنفسی و قلبی به تشخیص واحد مربوطه در روز سه شنبه سوم خردادماه جاری موافقت کنند.

بر اساس این اطلاعیه ماسک استاندارد توسط شهرداری به منظور نیرو‌های خدماتی و پاکبان‌ها توزیع شود همچنین همه برنامه ها، همایش‌ها و رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی از نیرو‌های نظامی و انتظامی از فضای باز به فضای بسته منتقل شود.

بر اساس مصوبه دیگر کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان همدان، اقدامات عمرانی و فعالیت‌هایی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود باید توسط شهرداری‌ها تعطیل شود.

همچنین، تمامی فعالیت‌های ورزشی در فضای باز ممنوع است و صدا و سیمای مرکز استان همدان باید نکات بهداشتی شرایط آلودگی هوا را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اعلام کند.

همچنین نیرو‌های اورژانس به صورت آماده باش در چند نقطه از شهر قرار می‌گیرد و فعالیت واحد‌های دانه بندی و آسفالت در محدوده حریم شهر‌ها فردا محدود می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی آلودگی هوا استان همدان آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مهدی نادری در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه و جلوگیری از هنجارشکنی گفت: ادارات و نهاد‌ها به افراد و مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ارائه ندهند.
وی همچنین با اشاره به فرسودگی دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان شهر فلاورجان افزود: به منظور خدمات به بیماران کلیوی ۵ دستگاه دیالیز جدید تحویل بیمارستان امام خمینی شهر فلاورجان شد و به زودی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.
فرماندار فلاورجان با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ یه تجاوزات رژیم صهیونیستی افزود: جنایات این رژیم با همکاری مستکبران جهانی سالهاست که منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده که با این پاسخ دندان شکن و هدفمند معادلات در منطقه به نفع دکترین دفاعی ایران اسلامی که همان دفاع بازدارنده است تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • چند پیشنهاد علمی برای جلوگیری از زوال عقل در دوران سالمندی