Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@20:16:27 GMT

مبارزات تدارکاتی ایران از میزبان تا تیم سوم جهان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۸۶۴

ایران برنامه ریزی ضعیفی برای جام جهانی انجام داده است

تیم ملی فوتبال کشورمان از همان ابتدای بازیهای تدارکاتی خود برای مسابقات جام جهانی با حاشیه های بسیار مواجه شده است، تیم ملی فوتبال ما در این عرصه از سه بازی مورد نظر خود برابر کانادا، اکوادور و سنگال تنها یک بازی برابر کانادا برگزار خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، تنها بازی قطعی برای تیم ملی در فصل خوب بازیهای ملی همه کشورها تنها بازی برابر تیم فوتبال کانادا به شمار می رود که البته این بازی از نظر فنی خوب است ولی محل برگزاری آن نامناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به شرایطی که امروز فوتبال ایران دارد برگزاری بازی برابر یکی از 2 تیم سنگال و اکوادور می توانست اتفاق مثبتی برای فوتبال کشورمان باشد.

تیم ملی در ادوار مختلف مسابقات فوتبال جام جهانی هر سال بین 6 تا 10 بازی مختلف برابر حریفان خود برگزار کرده است و در ادواری مثل سال 1998 بهترین بازیهای تدارکاتی خود را برگزار کرده است.

ظاهر امر نشان از آن دارد که فوتبال ایران بدترین سال خود را در بازیهای تدارکاتی پیش روی خود خواهد داشت، تیم ملی در ادوار گذشته با تیم های ملی صاحب نامی بازی کرده بود که به ترتیب بهترین آنها عبارت بوده است از:

فرانسه در سال 1978 که یک دوره بعد تیم سوم جام جهانی شد. کرواسی در سال 1998 که در همان سال تیم سوم جام جهانی شد. آلمان در سال 2006 که در همان دوره میزبان و تیم سوم جام جهانی بود.. روسیه در سال 2018 که در همان سال میزبان مسابقات فوتبال جام جهانی بود.

اخبار داغ 

همسر ناصر حجازی: وساطت کردم تا حجازی، مجیدی را ببخشد! الهه منصوریان: در کمتر از یک دقیقه هالک فتوشاپی را می برم؛ گفتند گوسفند هم دستت نمی دهیم! هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی تیم سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص