Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایتالیا به شایعه رسانه‌های این کشور مبنی بر احتمال حضور آتزوری در جام جهانی قطر واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، شکست تیم ملی ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی در مرحله پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به این معنی بود که آتزوری برای دومین بار متوالی، فرصت حضور در معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مطرح شدن شایعاتی مبنی بر حذف تیم ملی ایران،‌ رسانه‌های ایتالیایی از احتمال جایگزینی تیم ملی این کشور به جای ایران نوشتند. همچنین پس از اتهام وارده به فدراسیون فوتبال اکوادور مبنی بر جعل مدارک یکی از بازیکنان، این گمانه‌زنی مجدداً در رسانه‌های ایتالیا ایجاد شد که حذف اکوادور، تیم ملی ایتالیا را عازم قطر می‌کند.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در تالار مشاهیر این کشور، با سؤال خبرنگاران در این خصوص مواجه شد که گفت: اجازه بدهید ببینیم. پیش از این شایعاتی بابت صعود ایتالیا با حذف اکوادور یا ایران به گوش رسید. اکنون ما در جام جهانی حضور نداریم، اما اگر تیمی کنار گذاشته شود، رده‌بندی وجود دارد (باید مطابق آن تصمیم‌گیری شود).

در رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال، ایتالیا در میان تیم‌های ناکام از صعود به جام جهانی دارای بالاترین رتبه است و همین موضوع، شائبه صعود آتزوری به جام جهانی را در مقاطع مختلف ایجاد می‌کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت جام جهانی قطر روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا مشرق جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت تیم ملی ایتالیا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و آث میلان در هفته سی و سوم سری آ روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

یکی از خبرنگاران از «پیرو آسیلیو» پرسید که آیا بازیکنان جدید اینتر، «زیلنسکی» و مهدی طارمی هستند؟ که او در واکنش به این سوال تنها به لبخند زدن اعتنا کرد. این سایت در ادامه خبر خود آورده است که طارمی در پایان فصل و با قراردادی آزاد راهی اینتر می‌شود.

کد خبر 6086434

دیگر خبرها

  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • واکنش کنعانی به اقدامات ضد محیط زیستی رژیم اسرائیل
  • پشت پرده شایعه قطع درختان بوستان ستارخان چیست؟ | واکنش شهرداری منطقه به این شایعه