Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی بیان کرد مس یکی از بهترین تیم‌ها در بخش هجومی است

ابراهیم صادقی صحبت هایی را عنوان کرده است...

به گزارش طرفداری، ابراهیم صادقی مربی تیم مس رفسنجان امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران با اشاره به بازی‌های مس اظهار کرد:

از نظر من تیم مس رفسنجان این فصل در کنار بازی‌های خوبی که انجام داده توانسته نتایج خوبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس دومین سال حضورش در لیگ برتر است و از نظر من موارد فنی که ربیعی مدنظرش بوده هر سال خیلی بهتر اجرا شده و الان که آخر لیگ است تیم ما کیفیت بازی خیلی خوبی دارد و نتایج خیلی خوبی می‌گیرد.

مربی تیم مس رفسنجان بیان کرد:

اینجا یک مجموعه‌ای است در کنار هم خیلی خوب کار کرده که در راس آن محمد ربیعی بوده و امیدوارم بتوانیم لیگ را خوب تمام کنیم و در کنار بازی‌های خوب بتوانیم نتایج خوب را هم تکرار کنیم.

وی با تبریک قهرمانی به تیم استقلال و هواداران آن خاطرنشان کرد:

بازی در رفسنجان است که سعی می‌کنیم در مرحله اول فلسفه بازی که محمد ربیعی مدنظر دارد اجرا کند. همیشه کیفیت بازی برای سرمربی خیلی مهم بوده مطمئناً بازی فردا بازی خیلی خوبی می‌شود اگر دور رفت را نگاه کنید 3 بر 2 باختیم، اما بازی بسیار خوبی انجام دادیم. در تهران یکی، دو اشتباه فردی داشتیم که برطرف شده و تیم باکیفیت‌تر بازی می‌کند.

صادقی اظهار داشت:

تیم مس رفسنجان از نظر هجومی از بهترین تیم‌هاست و نشان می‌دهد برای کادر فنی و ربیعی مهم است که تیمش هجومی بازی کند فردا این روال ادامه خواهد داشت وتیم ما سعی می‌کند در کنار بازی خوبی که ارائه می‌کند نتیجه خوبی بگیرد. فردا هیچ بازیکن محرومی نداریم بچه‌ها همه خوب و آماده هستند و مطمئنم فردا همه کسانی که بازی را می‌بینند بازی با کیفیتی خواهند دید و امیدوارم برنده بازی باشیم.

اخبار داغ 

همسر ناصر حجازی: وساطت کردم تا حجازی، مجیدی را ببخشد! الهه منصوریان: در کمتر از یک دقیقه هالک فتوشاپی را می برم؛ گفتند گوسفند هم دستت نمی دهیم! هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم مس رفسنجان خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود

به گزارش ورزش سه، کمال کامیابی‌نیا پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن برابر سپاهان در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم هر کسی بازی را دید، لذت برد. امروز تیم ما خیلی خوب بازی کرد و یک بازی منظم و بابرنامه ارائه داد، ولی متاسفانه روی یک اتفاق پنالتی شد و بازی را واگذار کردیم. به نظرم بازی می‌توانست مساوی تمام شود. به مجموعه خوب سپاهان تبریک می‌گویم و امیدوارم هر دو تیم در ادامه بتوانند نتایج خوبی بگیرند.

ویدئو: 330252

او درباره اعتراض اعضای تیم ذوب‌آهن به داوری مسابقه گفت: آقای حیدری امروز هم خیلی خوب قضاوت کرد و به نظرم آن صحنه پنالتی هم پنالتی بود، ولی روی صحنه‌های ۵۰-۵۰ به نفع سپاهان سوت می‌زد. در مجموع خیلی سوت می‌زدند اما به هر حال بازی است. امیدوارم همانطور که ما تلاش می‌کنیم، داورها هم بیشتر تلاش کنند و در هفته‌های آینده قضاوت خوبی داشته باشند. به هر حال توقع از آنها زیاد است. امیدوارم به تیمی مثل ذوب‌آهن که خیلی دنبال بیانیه دادن نیست، نگاه دیگری داشته باشند. ما نمی‌گوییم که به نفع ما سوت بزنند، اما اگر صحنه‌ها را بازبینی کنید، می‌بینید در بعضی صحنه‌ها اصلا نیاز نبود سوت بزنند. صحنه‌هایی را سوت زدند که به نظرم اصلا نظرم می‌توانست خطا نباشد.

کامیابی‌نیا در خصوص صحنه‌ای که در آن اعتقاد داشتند بازیکن سپاهان باید اخراج شود، توضیح داد: بله، ما توقع داریم همانطور که باشگاه‌مان حرفه‌ای عمل می‌کند و اصلا دنبال بیانیه دادن نیست، داوران هم بیشتر دقت کنند‌. تیم‌های دیگر با بیانیه دادن روی داورها فشار می‌گذارند اما تیم باریشه ما با نظم کار خودش را انجام می‌دهد. البته همانطور که بازیکنان اشتباه می‌کنند، داوران هم اشتباه می‌کنند اما امیدوارم در ادامه راه بیشتر تلاش کنند.

بازیکن ذوب‌آهن در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد این این مشکلات را پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: تیم جوانی داریم و امسال ناخواسته اتفاقاتی هم برای تیم ما افتاد، ولی روند بازی تیمی ما خیلی خوب است و بابرنامه بازی می‌کنیم. بدشانسی‌هایی در نیم فصل دوم آوردیم، ولی اگر بازی‌هایمان را نگاه کنید، هم موقعیت ایجاد می‌کنیم و هم با نظم بازی می‌کنیم. همانطور که دیدید در بازی با تراکتور هم از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم و توانستیم به برد برسیم. امروز هم از دقیقه ۸۰ به بعد ۳-۲ موقعیت صد درصد داشتیم که می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. به هر حال هفته به هفته تلاش می‌کنیم تا رتبه‌مان را ارتقا بدهیم.

کمال درباره جو ذوب‌آهن پس از استعفای محمد ربیعی عنوان کرد: محمد آقا نمی‌خواستند جایی بروند، می‌خواستند یک شوک بدهند که خدا را شکر جواب داد. تیم جوانی داریم و باید بیشتر تلاش کنیم. به هر حال اگر باشگاه بخواهد واقعا در سال‌های آینده نتیجه بگیرد، باید یک برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشد. حتی به نظرم باید قرارداد آقای ربیعی تمدید شود تا بتواند افکارش را طی سال‌های بعد اجرا کند و در نهایت ثمره‌ای ببینیم و باشگاه بتواند نتیجه خیلی خوبی بگیرد.

دیگر خبرها

  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • خشم کاپیتان بارسا: به خاطر کارت قرمز حذف شدیم!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد