Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل حسن زاده، رئیس کمیته انظباطی درباره جعل در پرونده بازیکن خارجی باشگاه گل گهر سیرجان اظهار داشت: نماینده و وکیل باشگاه گل گهر چند نام را به ما اعلام کردند و ما برای شناسایی جاعلین این پرونده که خارج از باشگاه گل گهر سیرجان هستند، باید از طریق مراجع قضایی داخلی و فیفا اقدام کنیم. پلیس فتا موضوع جعل را در سطح بین المللی پیگیری می‌کند و با توجه به مستنداتی که باشگاه گل گهر به ما ارائه کرده، باید با فیفا هم مکاتبه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی پرونده حضور اریک بانیاما به گل‌گهر، رأی به سه بر صفر شدن نتایج این تیم در سه دیدار برابر استقلال، سپاهان و پیکان داد. در انتهای رأی این کمیته آمده بود: «ضمناً پرونده در خصوص شناسایی و اتخاذ تصمیم نسبت به جاعل و سایر اشخاص مرتبط مفتوح خواهد بود.»

بر اساس ماده ۶۱ آیین‌نامه کمیته انضباطی مهاجم گابنی گل‌گهر به دلیل جعل سابقه ملی، بازیکن غیرمجاز تلقی می‌شد و طبق بند ۲ همین ماده، سه دیداری که این بازیکن در آن شرکت داشت، ۳ بر صفر به سود حریفان گل‌گهر اعلام شد.

رئیس کمیته انضباطی درباره بازی نیمه تمام پرسپولیس و تراکتور گفت: تاکنون داور بازی به گزارش را به کمیته انضباطی داده، اما ناظر بازی و چند نفر از نمایندگان پرسپولیس و تراکتور هنوز در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا نکردند. ما تا زمانی که به اقناع وجدانی نرسیم، نمی‌توانیم رای صادر کنیم و شاید صدور رای پس از هفته پایانی لیگ انجام شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز تا دقیقه ۷۲ با تساوی بدون گل در جریان بود، اما به دلیل پرتاب سنگ و بطری از سوی تماشاگران تراکتور، تیم داوری تصمیم به نیمه تمام گذاشتن بازی گرفت تا تعیین نتیجه این مسابقه برعهده کمیته انضباطی باشد.

در روز‌های گذشته اعضای هر ۲ باشگاه درباره اتفاقات آن مسابقه صحبت‌هایی را مطرح کردند و هر کدام طرف مقابل را مقصر اتفاقاتی که رخ داد دانستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه تراکتور تبریز پرسپولیس و تراکتور کمیته انضباطی باشگاه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت سازمان لیگ خبر داد: آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • هافبک استقلال به خاطر یک استوری به کمیته انضباطی احضار شد