Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:06:16 GMT

منصوریان: ۲ بازی را به دلیل داوری از دست دادیم 

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۲۲۲۵

منصوریان: ۲ بازی را به دلیل داوری از دست دادیم 

به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان دوشنبه پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فردا بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود با توجه به اهمیت مسابقه برای هر ۲ تیم قطعا بازی تماشاگرپسندی خواهد بود و امیدوارم هواداران لذت ببرند.

منصوریان با بیان اینکه دو تیم برای برد به زمین می‌روند، گفت: امیدوارم گرد و خاک خوزستان، فردا به ما امان بدهد تا بتوانیم بازی را در همین مسجدسلیمان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فردا کل خوزستان به دلیل گردوخاک تعطیل شده است افزود: اگر بنا بر این شد که بازی در اینجا برگزار شود، سلامت هر ۲ تیم باید مدنظر باشد که امیدوارم بهترین اتفاق برای وضعیت جسمانی تیم‌ما و حریف رقم بخورد.

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: اگر هم به خاطر گرد و خاک تصمیم به برگزاری در جای دیگری گرفتند آمادگی داریم در شهر دیگری هم بازی کنیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان ساعت ۲۰ روز سه شنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

برچسب‌ها صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان خوزستان صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، هر ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور جوانان در حاشیه رودخانه‌ها و دریاچه‌های شهرستان مسجد سلیمان هستیم که این حضور خالی از خطر و حادثه نیست.طی دو سال اخیر بارها خبر غرق شدن جوانان در شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی شنیده شده و بنا بر شنیده ها از سال ۱۴٠٠ تاکنون حدود ۶٠ نفر از جوانان این سه شهر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند و هیئت شنا مسجدسلیمان علیرغم کمبود امکانات و تجهیزات به تنهایی جور خارج کردن غرق شدگان را کشیده است.


رسانه های شهرستان و مسئولان سابق نجات غریق شهرستان مسجدسلیمان بارها این مسئله را فریاد زده اند اما همچنان شاهد اخبار غم انگیز از دست دادن جوانان‌مان هستیم. بی شک احداث پایگاه ساحلی در منطقه ای چون پل لالی می توانست به کاهش تلفات کمک کند.چند روز گذشته نیز میثم مرادی غواص و نجات غریق مسجدسلیمانی در حین انجام وظیفه داوطلبانه خود در قبال همشهری غرق شده که چندی پیش دچار سانحه شده بود به دلیل کمبود امکانات و فرسودگی وسایل غواصی جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود
  • امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود
  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!