Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: هم اکنون به لحاظ میزان شیوع بیماری کرونا وضعیت شهرستان‌های بروجن، اردل، سامان، کیار، شهرکرد، بن، فارسان، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد و شهرستان لردگان در وضعیت آبی قرار گرفته است. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته ۲۴ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۶ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده‌است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۳ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۲ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد. 

احمدی تصریح کرد: هم اکنون ۱۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۷ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند. 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: هم اکنون یک بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است.

انتهای پیام/۳۳۳۹/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رنگبندی آمار روزانه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

محمود شمسی پور رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه فارسان دو آقایان «یاسر محمدی و رضا محمدی» پس از تلاش و انجام عملیات احیا برای مرد ۷۰ ساله که به دنبال تصادف دچار ایست قلبی تنفسی شده بود به زندگی دوباره بازگشت.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد

وی افزود: بیمار جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی منتقل گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور