Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر در نشست امروز با نمایندگان گروه‌های جهادی استان گلستان، با قدردانی از تلاش‌های دستگاه قضایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: ورود دادگستری به موضوع النگدره قابل ستایش است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید گروه‌های جهادی پای کار بیایند.

وی امیدآفرینی و صبر را مهمترین ویژگی جهادگران برشمرد و تصریح کرد: شورای گروه‌های جهادی را سال گذشته در استانداری فعال کردیم و ماهانه با این گروه‌ها نشست خواهیم داشت تا با استفاده از ظرفیت این گروه‌ها برای محرومیت‌زدایی تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان هم در این جلسه از راه‌اندازی ۳۵۰ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: آماده پشتیبانی مالی از گروه‌های جهادی برای بازسازی و ساخت خانه برای خانواده‌های زندانیان نیازمند هستیم.

علی بابایی اظهار کرد: برای توانمند کردن افراد در مناطق کمک برخودار هم تسهیلات ارزان‌قیمت برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی پرداخت می‌کنیم.
محمدمهدی سلمان‌زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان هم در این نشست از راه‌اندازی خانه‌های احسان در ۶۳ محله در معرض آسیب استان خبر داد.

* تشکیل پرونده احیای حقوق عامه در محله‌های آسیب‌پذیر گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل پرونده حقوق عامه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در محله‌های آسیب‌پذیر استان خبر داد.

حیدر آسیابی نیز در این نشست گفت: ۶۳ محله در معرض خطر و آسیب در استان شناسایی شده و برای همه محله‌ها در دادستانی‌های استان پرونده‌های جداگانه‌ای از باب حقوق عامه تشکیل خواهد شد.

وی افزود: در قالب این پرونده همه آسیب‌ها و خطرهای محله‌های در معرض آسیب، شناسایی و با کمک مردم همان محله‌ها در قالب گروه‌های جهادی برای توانمندسازی و کاهش آسیب‌ها ورود می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: دستگاه‌های اجرایی را هم برای خدمت‌رسانی به این محله‌ها پای کار می‌آوریم تا در حوزه مسئولیت‌های خود برای توانمندسازی این مناطق و بهبود شرایط این محلات عمل کنند.

وی گفت: کار را در مرکز استان در تعدادی از محله‌ها آغاز کرده‌ایم و با حضور در مساجد این محله‌ها، مشکلات و آسیب‌ها را با کمک مردم بررسی و با پای کار آوردن دستگاه های اجرایی برای رفع آن اقدام کردیم.

حیدر آسیابی افزود: قرار گرفتن گروه‌های جهادی در کنار دادستان مرکز استان برای توانمندسازی ساکنان این محله‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی راهگشا خواهد بود.

نمایندگان گروه‌های جهادی هم در این نشست از آسیب‌ها و مشکلات مناطقی که در آن فعالیت می‌کنند گفتند و برای کمک به دستگاه قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره گلستان کاهش آسیب های اجتماعی گروه های جهادی کاهش آسیب ها محله ها پای کار گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی