Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@14:44:09 GMT

پرسپولیس برنده پرونده شکایت النصر شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۲۴۵۷

باشگاه فوتبال پرسپولیس  یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است. باشگاه فوتبال پرسپولیس  پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره بعد از دو سال کشمکش باشگاه فوتبال پرسپولیس برنده پرونده النصر شد.

ضربه سنگین منصوریان به پرسپولیسی ها!

به نقل از باشگاه پرسپولیس، پس از پیگیری‌های چند ساله باشگاه پرسپولیس و امور بین الملل باشگاه و کنفدراسیون فوتبال آسیا، در نهایت دادگاه داوری ورزش امروز (دوشنبه)، پس از چند مرحله به تعویق انداختن اعلام رای، حکم نهایی خود در ارتباط با پرونده شکایت باشگاه النصر را ابلاغ کرد.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها!/عکس

امیر علی حسینی که در جریان این فرایند چند ساله، حضور فعال و اقدامات موثری انجام داده است در این ارتباط گفت: اتفاقات زیادی در این مدت روی داد. از برگزاری جلسات استماع تا ارسال مدارک مختلف توسط باشگاه در رد ادعاهایی که مطرح شده بود. با این حکم در واقع رای کمیته انضباطی و کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا که به نفع ما بود، تایید و ادعای باشگاه النصر نسبت به پرسپولیس رد شد.

CAS در رای خود تاکید کرده که باشگاه النصر دیگر حق هیچ‌گونه طرح شکایت درباره این موضوع را ندارد و همچنین آن باشگاه را به جبران هزینه‌های دادرسی طرفین دعوا و پرداخت جریمه ۱۰ هزار دلاری به کنفدراسیون فوتبال آسیا محکوم کرد.

دو خرید مهم برای پرسپولیس !/عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: النصر عربستان تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان

به گزارش همشهری آنلاین سرانجام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رای نهایی‌اش را درباره کریستیانو رونالدو اعلام کرد. طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو دو بازی‌ از همراهی النصر محروم و ۲۰ هزار ریال سعودی هم جریمه شد.

هنوز باشگاه النصر و کریستیانو رونالدو واکنشی به این رای نداشته‌اند. البته پیش از این باشگاه النصر اعلام کرد که کریستیانو رونالدو مرتکب کار اشتباهی نشده است.

رونالدو در دیدار برابر الهلال با علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال درگیر و از بازی اخراج شد. الهلال در آن بازی توانست برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت قهرمان سوپرجام شد.

کد خبر 845025 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان