Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار‬ و آلودگی هوای لرستان، وضعیت کیفی اغلب شهرستان‌های استان بنا بر پیش بینی هواشناسی استان و تحلیل نقشه‌های مربوطه در شرایط بسیار ناسالم و خطرناک قرار خواهد گرفت.

لذا جلسه کارگروه اضطرار موضوع آئین‌نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۳) قانون هوا پاک در ساعت ۲۱:۳۰ به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تشکیل و موارد زیر مصوب و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر شد به منظور جلوگیری از آثار سو پدیده گرد و غبار برای فردا سه شنبه برای تمام شهرهای استان، همه ادارات سازمان‌ها شرکت‌ها و بانک‌ها، به جز مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی، با دو ساعت تأخیر کار خود را آغاز کنند.

همه مراکز آموزشی و دانشگاهی تعطیل و امتحانات این روز بعد از آخرین امتحان و طبق برنامه اعلامی از طرف آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

مقرر شد همه مراکز بهداشتی، درمانی، مرکز اورژانس و هلال احمر در تمامی شهرهای استان با آمادگی کامل شرایط لازم را برای پذیرش بیماران و افراد آسیب‌پذیر نیازمند مداخلات درمانی و حوادث احتمالی را فراهم کنند، همچنین دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم جهت استقرار آمبولانس و کادر پزشکی را در میادین و خیابان‌های اصلی شهر جهت کمک به مردم را فراهم کند.

دبیر خانه کارگروه اطلاع رسانی لازم را از طریق صدا و سیما جراید شنیداری و نوشتاری و فضای مجازی در خصوص شرایط ناسالم فردا به سمع و نظر عموم برسانند و از عموم مردم درخواست شود از تردد غیر ضروری و فعالیت‌های بدنی اجتناب کنند.

کد خبر 5497729

منبع: مهر

کلیدواژه: گرد و غبار معاونت عمرانی استانداری لرستان خرم آباد بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرد و غبار گرد و خاک ویروس کرونا آلودگی هوا آمار کرونا خراسان رضوی اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد

مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی شدید مدارس زاهدان را تعطیل کرد تعطیلی مدارس ابتدایی زاهدان در شیفت عصر

دیگر خبرها

  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • بحث عفاف و حجاب را باید جدی گرفت 
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد