Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو دیبالا ترجیح داد در مورد سوالات پیوستنش به اینتر، رم یا پاری سن ژرمن چیز زیادی نگوید. او گفت هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است. 

پائولو دیبالا 1 ماه دیگر بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند با هر باشگاهی قرارداد امضا کند. نام های زیادی پیرامون ستاره آرژانتینی شنیده می شود و بیش از همه در ایتالیا از اینتر و رم نام برده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خارج از ایتالیا شایعاتی در مورد علاقه تاتنهام، آرسنال و منچستریونایتد به دیبالا منتشر شده است. 

علاوه بر فرانچسکو توتی، امشب دیبالا با خاویر زانتی هم برخورد بسیار گرمی داشت و دقایقی با او صحبت کرد. طبیعتا این اتفاق باعث افزایش امید اینتری ها برای جذب دیبالا شد. او بعد از بازی در گفتگو با اسکای گفت:

از حضور در اینجا خوشحالم. قبلا با ساموئل اتوئو صحبت کردم و او یکی از بزرگان است. بنابراین نمی توانستم این بازی را از دست بدهم. ترجیح می دهم در مورد بازی امشب صحبت کنم نه آینده خودم. 

از دیبالا در مورد صحبت های توتی سوال شد و او پاسخ داد:

توتی برای همه یک الگو است. خوشحالم که او نسبت به من محبت دارد. من آرام هستم. فردا به اردوی ملی می روم و آماده بازی سرگرم کننده مقابل ایتالیا می شوم و بعد به تعطیلات می روم. 

آیا با کیمپمبه در مورد حضور در پاری سن ژرمن صحبت کرده اید؟

من هنوز نمی دانم قرار است چه کاری انجام دهم. تلاش می کنم بهترین انتخاب را داشته باشم. 

مدیران یوونتوس 2 ماه پیش ترجیح دادند با پائولو دیبالا تمدید نکنند و هواداران یوونتوس نیز نشان دادند که از این موضوع بسیار ناراحت شده اند:

رابطه من با هواداران طی این 7 سال شگفت انگیز بوده است. این بزرگترین هدیه ای است که با خودم به همراه دارم. 

برخورد گرم خاویر زانتی با دیبالا در سن سیرو

 

اخبار داغ 

همسر ناصر حجازی: وساطت کردم تا حجازی، مجیدی را ببخشد! الهه منصوریان: در کمتر از یک دقیقه هالک فتوشاپی را می برم؛ گفتند گوسفند هم دستت نمی دهیم! هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) صحبت‌های مهم رئیس قوه قضائیه در رابطه با عفاف و حجاب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • (ویدیو) صحبت‌های مهم رئیس قوه قضائیه در رابطه با عفاف و حجاب
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)