Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:: ان‌شالله انتقام خون این عزیزان سخت خواهد بود و انتقام خون وی گرفته خواهد شد.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، روز دوشنبه در سومین اجلاسیه «مجمع جهادگران کشور» در اردوگاه شهید باکری خرمشهر اظهار کرد: ان‌شالله انتقام خون این عزیزان سخت خواهد بود و انتقام خون وی گرفته خواهد شد هیچ عمل شرورانه دشمن بدون پاسخ نخواهد بود و دشمن را در آرزویهایش منجمد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلامی ملت ایران را عمده‌دار ارزش‌ها بی‌نظیر و عزتمند و قدرت آفرین دانست و گفت: موهبت عظیم ولایت که منبع الهام و منشا آگاهی، سرچشمه جهاد و ارمغان آورنده کرامت برای کشور است و از تمدن سخن می‌گوید، تهدید را به فرصت سازندگی تبدیل کرده است.

وی افزود: امروز جنگ چهره خود را عوض کرده است و برای شکست نخوردن باید دست‌های مردم را بگیریم و کشور را بسازیم؛ امروز حاکمیت و مردم یکی هستند و هیچ چیزی جز پیشرفت و افتخار مردم مدنظر رهبری و نظام نیست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات روانی دشمن برای ناامید کردن مردم گفت: کشور حصر اقتصادی، فشار حداکثری ممکن و گزینه‌های نظامی دشمن را از روی میز کنار گذاشت و با جنبش تولید و جنبش نرم افزاری و تولید، تحریم را فرصتی برای ساختن و خودکفایی تبدیل کرد.

وی افزود: زمانی جنگ یک خطر برای هویت و سرزمین مقدس جمهوری اسلامی بود، ولی ملت ایران به برکت اطاعت از، ولی فقیه جنگ را به میدان جهاد تبدیل کردند و زمانی که همه آمدند، هجوم قدرت‌های جهان را با دست‌های خالی دفع کردند.

سردار سلامی ضمن گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: تجربه داریم که تمام فرصت‌های ما از درون تهدیدات و مخاطرات حاصل شده و امروز حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و اعتلای دین و درخشش جوانان در میدان جهاد ممکن است.

سومین اجلاسیه «مجمع جهادگران کشور» با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در حال برگزاری است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سپاه انتقام خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام سپاه از اسراییل دل مردم را شاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین با اشاره به عملیات وعده صادق تاکید کرد: این عملیات و انتقام سپاه دل همه مردم را شاد کرد و نشان داد سپاه و جمهوری اسلامی در وعده خود صادق است.

وی با بیان اینکه تشکیل سپاه ناشی از هوشمندی امام (ره) بود، اضافه کرد: سپاه و بسیج شجره طیبه ای است که تنها یک مرکز نظامی نیست بلکه در هر عرصه مورد نیاز انقلاب و مشکلات عدیده ای که برای مردم به وجود آمد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش مردم بوده‌اند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه رسانه‌ها به دنبال کمرنگ جلوه دادن عملیات وعده صادق هستند، ادامه داد: عملیات وعده صادق پاسخ به یک تهاجم از سوی دشمنان بود.

وی بیان کرد: این عملیات برای نابودی اسرائیل نبود بلکه هدف آن حمله به مراکز نظامی اسرائیل و نشان دادن ضعف سپرهای دفاعی رژیم صهیونیستی بود.

امام جمعه اسفرورین با بیان اینکه امریکایی‌ها به ناتوانی و شکست اسرائیل اعتراف کردند، تصریح کرد: به اعتراف امریکایی‌ها ایران محافظت شده ترین پایگاه هوایی اسرائیل را مورد هدف قرار داده و تخریب کرد و نشان داد اسرائیل هیچ دفاعی در برابر موشک‌های ایران ندارد.

وی با بیان اینکه این عملیات تحقیر کامل رژیم صهیونیستی بود، تاکید کرد: ایران می‌توانست این پهپاد ها را از لبنان و یا کشور دیگری بفرستد اما این کار را نکرد و مستقیم از خاک خود این کار را انجام دهد.

کد خبر 6082532

دیگر خبرها

  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • انتقام سپاه از اسراییل دل مردم را شاد کرد
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • هم‌رزم صیاد از فدایی بودن ارتش برای ملت می‌گوید