Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه سی ان ان گزارش داد که دولت بایدن در حال بررسی امکان استفاده از نیروهای عملیات ویژه برای حفاظت از سفارت ایالات متحده در کی یف است.

به گزارش ایران اکونومیست، سی ان ان به نقل از مقامات آگاه نوشت: طرح اعزام نیروهای عملیات ویژه برای حفاظت از سفارت آمریکا در کی یف در مراحل اولیه بررسی است و هنوز برای تصمیم نهایی به جو بایدن رییس جمهور آمریکا ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، آمریکا باور ندارد که روسیه آشکارا به سفارت این کشور در اوکراین حمله کند، اما از احتمال اصابت سهوی موشک ها یا سامانه های پدافند هوایی به این سفارت می ترسد.

به نوشته سی ان ان، در حالی که سفارت‌ها معمولاً توسط نیروهای تفنگداران دریایی محافظت می‌شوند، اتفاق نظر وجود دارد که وضعیت امنیتی در اوکراین مستلزم وجود نیروهای اضافی مناسب برای مقابله با چالش‌های امنیتی است.

مطرح شدن حضور نیروهای نظامی آمریکا در حالی عنوان می شود که سفارت آمریکا در کی‌یف پایتخت اوکراین پس از سه ماه تعطیلی به دلیل آغاز جنگ در این کشور، هفته گذشته فعالیت خود را از سر گرفت.

در همین رابطه آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد: مردم اوکراین با کمک‌های امنیتی ما از کشور خود در برابر حمله بی‌رحمانه روسیه دفاع کردند و در نتیجه پرچم آمریکا بار دیگر بر فراز سفارت ما در کی‌یف برافراشته شده است.

در اواخر آوریل (اردیبهشت ماه) بلینکن وزیر امور خارجه در سفر به کی‌یف اعلام کرد که آمریکا دیپلمات‌های خود را به اوکراین باز خواهد گرداند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین ، شبکه سی ان ان ، روسیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین شبکه سی ان ان روسیه سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس

مراسم رژه ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در بندرعباس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مراسم رژه 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت قهرمانی‌های ارتش دلاور  از دقایقی پیش در جوار سواحل خلیج فارس در بندرعباس آغاز شد. 

این رژه با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان و اعضای شورای تامین استان در بلوار ساحلی بندرعباس در حال برگزاری است. 

در این رژه قرار است امکانات، تجهیزات نظامی و تسلیحات و دستاوردهای جدید نیروهای مستقر در هرمزگان از جمله در حوزه تجهیزات بومی موشکی، هوایی، دریایی و زمینی به نمایش در بیابد و یگان‌های مختلف رزمی و زرهی نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه برگزار کنند.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • ۲۱ پهپاد ارتش اوکراین در «بلگورود» روسیه منهدم شدند
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس
  • پیام ویژه تهران برای واشنگتن چه بود؟ | خط قرمز جدیدی که ایران ترسیم کرد
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت مشابه آمریکا از اوکراین
  • اسرائیل با اقدامات تحریک کننده به اوکراین دوم تبدیل خواهد شد