Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عملیات آواربرداری و نجات مصدومان حادثه ریزش ساختمان متروپل با تلاش نیروهای امدادی و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی به همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ همچنان ادامه دارد. آمار فوتی‌ها تاکنون ۷ نفر و زخمی‌ها ۲۹ نفر گزارش شده است.

 تعداد کسانی که در ساختمان بودند معلوم نیست ولی احتمال محبوس شدن افراد وجود دارد شاید افرادی زنده زیر آوار باشند شاید تعداد مصدومان و فوتی‌ها افزایش پیدا کند  آواربرداری ساختمان ۵ تا ۱۰ روز زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر اساس اعلام مسئولان، ۱۱۵ تکنسین فوریت‌های پزشکی از سراسر استان خوزستان از جمله؛ اهواز، خرمشهر، ماهشهر، بندر امام خمینی، دزفول و ... به آبادان اعزام شده‌اند و در حال امدادرسانی به مصدومان و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی هستند.

شهرداری استان تهران قرار است با یک پرواز ۳۳۰ تجهیزات سبک‌وسنگین تا فردا به آبادان ارسال شود، ضمن اینکه نورافکن‌های بزرگ به‌منظور جلوگیری از توقف امدادرسانی و آواربرداری به محل حادثه رسیده‌اند.

گروه‌های حرفه‌ای آتش‌نشانان از نقاط مختلف استان خوزستان به‌صورت خودجوش به محل ریزش ساختمان متروپل آمده‌اند، همچنین قرار است تعداد دیگری که دوره‌های ویژه امدادرسانی و آتش‌نشانی را به‌صورت حرفه‌ای سپری کرده‌اند، به منطقه اعزام شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امدادرسانی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در سایت سازمان سنجش برای مشاهده و پرینت فعال است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درهای حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

در اینفوگرافیک زیر زمان و تعداد سؤالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ را مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اطلاع‌نگاشت زمان و تعداد سؤالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو