Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید دید بودجه مدیران میلان با مالکان جدید این باشگاه برای نقل و انتقالات چگونه خواهد بود اما کاپلو معتقد است روسونری با جذب چند بازیکن می تواند برای کسب جام در اروپا رقابت کند. 

میلان پس از کسب 86 امتیاز در مقابل 84 امتیاز اینتر، توانست نوزدهمین اسکودتوی خود را جشن بگیرد. این یعنی روسونری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده در سید 1 قرار می گیرد و سرگروه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب آنها شانس بالایی برای صعود خواهند داشت. فابیو کاپلو در گفتگو با اسکای گفت:

حالا میلان با توجه به نتایجش، دیگر نمی تواند در لیگ قهرمانان پنهان بماند. خط دفاعی آنها منسجم و روان بود، خط حمله در هفته های اخیر به گلزنی بازگشته و خیلی از بازیکنان آنها به مرحله پختگی رسیده اند. با جذب 2 یا 3 بازیکن جدید، میلان می تواند در اروپا رقابت کند. 

میلان از هم اکنون جذب دیووک اوریگی را قطعی کرده و او بعد از فینال لیگ قهرمانان در تست پزشکی باشگاه شرکت می کند. آنها 7 سال از لیگ قهرمانان دور بودند و فصل جاری نیز در مرحله گروهی حذف شدند. با این حال روسونری با اختلاف موفق ترین باشگاه ایتالیا در اروپا بوده و 7 بار قهرمان شده است. آخرین قهرمانی آنها در اروپا در سال 2007 با آنچلوتی بود. 

اخبار داغ 

همسر ناصر حجازی: وساطت کردم تا حجازی، مجیدی را ببخشد! الهه منصوریان: در کمتر از یک دقیقه هالک فتوشاپی را می برم؛ گفتند گوسفند هم دستت نمی دهیم! هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، پائولو اسکارونی، رئیس میلان، برکناری استفانو پیولی را تایید نکرد اما اعلام کرده که او حداقل تا پایان فصل در این باشگاه می‌ماند.

اسکارونی در مراسمی که صبح چهارشنبه توسط روزنامه ایتالیایی ایل فوگلیو برگزار شد، درباره اتفاقات این فصل میلان و آینده پیولی در سن سیرو صحبت کرد.

اینتر دوشنبه شب موفق شد میلان را در دربی با نتیجه 2-1 شکست دهد و تا بیستمین قهرمانی در تاریخ سری A را جشن بگیرد. اینتر در 6 دیدار اخیر با میلان برنده شده است.

اسکارونی ابتدا در مورد شکست میلان در دربی گفت:"روز سختی بود. ما دوست داریم گاهی اوقات مقابل اینتر پیروز شویم. بازی‌های متوالی زیادی را مقابل اینتر باخته‌ایم. فصل هنوز تمام نشده و ما باید برای مقام دوم بجنگیم. فصل خوبی بود، شاید عالی نبود، اما مصدومیت‌های زیادی داشتیم، بنابراین باید این را در نظر بگیریم. اینتر شایسته کسب قهرمانی بود، بنابراین به آن‌ها از جمله جوزپه ماروتا و آنتونلو تبریک می‌گویم.

از اسکارونی طوری سوال شد که تایید کند پیولی در فصل 25-2024 سرمربی میلان نخواهد بود. او اینطور واکنش نشان داد:"نه، تایید نمی‌کنم. پیولی مربی ماست و تا پایان فصل خواهد ماند. مطمئنم که پیولی به ما کمک خواهد کرد تا پیروزی‌هایی را که برای رسیدن به مقام دوم نیاز داریم، به دست آوریم. پیولی و مدیران آینده را ارزیابی خواهند کرد، من دوست دارم تا پایان فصل در مورد این موضوع صحبت نکنم."

رئیس میلان درمورد اینکه به دلیل عدم دستیابی به جام برای دومین فصل متوالی چه احساسی دارد، گفت:"من ناراحت نشدم. گاهی اوقات در سکوهای پشت سرم در ورزشگاه، تمام خط دفاعی میلان را می‌دیدم: مالیک تیاو، فیکایو توموری، کالولو. همه آن‌ها مصدوم شده بودند و فکر می‌کردم که خط دفاعی کنار من است نه در زمین. فقط این موضوع نبود، این روی تمام عملکرد تیم اثر گذاشت."

دیگر خبرها

  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت