Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران - برای چند لحظه ذهن خود را با مطالب باشگاه مغز عصر ایران وارد یک چالش شیرین و جذاب کنید. فراموش نکنیم که در این دنیای پر از استرس،  مغز ما نیز برای ارائه عملکرد درست و حفظ شرایط خوب خود به تمرین نیاز دارد. معماها و بازی های فکری از جمله بهترین روش ها برای تمرین دادن مغز هستند.

از این رو می خواهیم به ساده ترین و کم هزینه ترین روش ممکن مقداری مغز خود را وارد تمرین و چالش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(رفرنس)

در ادامه یک بازی فکری ارائه شده است . فرض کنید 16 نقطه زیر، 16 روستا هستند که باید توسط 6 جاده صاف، به هم راه داشته باشند (مستقیم یا غیر مستقیم).

این روستاها را به هم وصل کنید و اهالی را به هم برسانید و حواس تان باشد که همه جاده ها باید صاف باشند ( و فقط می توانید 6 خط صاف بکشید).

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

 

..

پاسخ

منبع: اکسپرس

و اما دو معمای جذاب دیگر

1   شکل را به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید (معمای هندسی) 2   یک معادله بسیار ساده ریاضی که شاید کمی دشوار باشد!

 

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)

 

 

 

مواد لازم:   برنج 200 گرم   2 قاشق غذاخوری روغن نباتی   1 عدد پیاز   1 قاشق چایخوری زردچوبه   2 حبه سیر   فلفل 1 عدد   1 قاشق چایخوری نمک   1 قاشق چایخوری فلفل سیاه   1 قاشق چایخوری پاپریکا   1 فنجان گوجه فرنگی رنده شده   آب مرغ 1 فنجان       منبع : راهنماتو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم) طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم) طرز تهیه کباب بوقلمون زیر بشکه فلزی توسط آشپز آذربایجانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • رازهای داشتن مغزی قوی: 3 تکنیک ساده که زندگی شما را متحول می‌کنند (فیلم)
  • فرصت ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان به اتمام رسید
  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان کبودراهنگ
  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان
  • «هفت سراژدها» و معمای چند مجهولی فساد
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب