Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛همسر ناصر حجازی در گفت و گو  با ایرنا از بخشش مجیدی توسط حجازی و دلایل حضور این اسطوره فوتبال کشورمان در تیم شاهین سخن گفت.

ناگفته‌های عاشقانه همسر حجازی در گفتگو با ایرنا: وساطت کردم تا حجازی، مجیدی را ببخشد/بعد از ۴۰ سال اعتراف می‌کنم ناصر به خاطر چک من به شاهین رفت

همسر ناصر حجازی در گفت و گوی خود با ایرنا از بخشش مجیدی توسط حجازی و دلایل حضور این اسطوره فوتبال کشورمان در تیم شاهین سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ریاست یک ایرانی در کمیته فنی رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا

یک ایرانی به عنوان رئیس کمیته فنی مسابقات قهرمانی آسیا در سئول کره جنوبی انتخاب شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فهرست ۲۵نفره تیم ملی والیبال اعلام شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه این تیم را برای حضور در لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ اعلام کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

واکنش دایی و کریمی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال

پیشکسوتان مطرح فوتبال ایران با رد دعوت فدراسیون فوتبال، کاروان ایران را در سفر تیم ملی به کانادا همراهی نخواهند کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گل‌محمدی: می‌خواهیم از نام پرسپولیس دفاع کنیم؛ از فصل جاری درس‌های خوبی گرفتیم ، دو سال دیگر در پرسپولیس هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم در دو بازی باقی مانده در لیگ نتایج خوبی بگیریم و از نام پرسپولیس دفاع کنیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رسمی؛ اولین خرید تابستانی لیورپول رونمایی شد

باشگاه لیورپول از اولین خرید خود در فصل نقل و انتقالات رونمایی کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: پرونده دیدار پرسپولیس و تراکتور ویژه است؛ شاید رای نهایی پس از پایان لیگ اعلام شود

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در مورد این پرونده، حتی احتمال دارد رای نهایی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از پایان مسابقات صادر شود، این پرونده ویژه است و باید به اقناع وجدانی برسیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

جنجال ورزشگاه یادگار امام؛ عالیشاه و آقایی به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۲ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و مدیران این باشگاه و همتای تبریزی را به منظور بررسی پرونده اتفاقات مسابقه اخیر دو تیم فراخواند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

بالاخره شکایت النصر از پرسپولیس رد شد

دادگاه عالی ورزش پس از ۲ سال، شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس را رد کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس ناصر حجازی تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس ناصر حجازی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس ناصر حجازی تیم ملی والیبال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه خبر را اینجا بخوانید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم