Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پاشازده می‌گوید قهرمانی استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسیار ارزشمند بود.

مهدی پاشازده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت و چگونگی قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ من قبلا هم گفتم. هر مربی‌ای برای پیش‌برد کارهای خودش، مدل خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مربی به پاس‌های بلند اعتقاد دارد. یک مربی به تیکی‌تاکا و هر کسی یک روند مشخصی را پیش می‌برد. همانطور که مشخص است، قهرمانی برای یک تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. من گفته بودم که تیمی که صدر جدول است و فاصله قابل توجهی با تیم‌های رده پایین‌تر دارد، نباید از آن تیم انتقاد شود و جام برای هواداران خیلی مهم بود و این قهرمانی بعد چند سال ارزشمند است.

او در پاسخ به این سوال که استقلال با استقلال‌های سال گذشته چه تفاوتی داشت که به قهرمانی لیگ برتر رسید؟ گفت: استقلال این فصل در مدیریت روند خوب و مدیرعامل خوبی داشت. این فصل در استقلال آرامش خوبی حاکم بود و اعضای هیات مدیره دنبال این نبودند که خودشان را نشان بدهند. امسال استقلال پول داشت و تیم خوبی جمع شده بود.

پاشازده درباره نقطه قوت فنی استقلال که باعث قهرمانی آبی‌پوشان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شد، خاطرنشان کرد: گل نخوردن از نظر فنی برای استقلال خیلی تاثیرگذار بود. ساختار دفاعی استقلال و عملکرد سید حسین حسینی از نکاتی بود که تاثیر زیادی در قهرمانی استقلال داشت.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره روند شکست‌ناپذیری این تیم گفت: تیمی که از اول کم گل می‌خورد و نمی‌بازد، شخصیت‌ تیمی‌اش درست می‌شود. این یک عادتی است که برای هر بازی دارد برای استقلال رخ می دهد و بیشتر مسائل روحی و روانی در آن دخیل است. همچنین مسائل فنی هم کاملا روی این مساله تاثیرگذار است.

او درباره ۲ بازی باقی‌مانده استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و در پاسخ به این سوال که دیدگاه آبی‌پوشان نسبت به این ۲ بازی باید چگونه باشد؟ گفت: تیمی که قهرمان می‌شود، نمی‌شود از آن انتظارات خیلی زیادی داشت. البته این مساله به تفکرات باشگاه و کادر فنی بازمی‌گردد که رویکرد نسبت به این ۲ بازی چگونه باید باشد و آیا از همان ترکیب اصلی استفاده می‌شود یا قرار است از بازیکنان ذخیره استفاده شود.

پاشازاده درباره فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و در پاسخ به این سوال که آیا هواداران استقلال در کنار نتیجه‌گیری انتظار بازی زیبا از آبی‌پوشان پایتخت خواهند داشت؟ گفت: قطعا طرفداران دوست دارند تیم‌شان در کنار نتیجه‌گیری، بازی زیبایی از تیم محبوب‌شان ببینند. هواداران می‌خواهند فوتبال زیبا ببینند و این مساله برای همه طرفداران فوتبال است،  نه فقط استقلال. باید دید کادر فنی و باشگاه چه رویکردی دارد و چه بازیکنانی در لیست ورودی و خروجی برای فصل آینده تیم قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال استقلال تهران ، مهدی پاشازاده

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران مهدی پاشازاده رقابت های لیگ برتر آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در حالی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود که جواد نکونام از چند بازیکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند.

مهدی مهدی‌پور که در بازی با مس رفسنجان رباط صلیبی پاره کرده و ماه‌ها دور از میادین خواهد بود. رافائل سیلوا مدافع این تیم نیز به دلیل مصدومیت فعلاً امکان همراهی استقلال را ندارد. تازه‌ترین مصدوم استقلال، آرمین سهرابیان است که او نیز بازی امروز با شمس آذر را از دست داد تا دست نکونام خالی‌تر از گذشته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • وضعیت کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس در هفته گذشته به روایت هوش مصنوعی / فیلم