Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:49:48 GMT

لذت مادری را دو برابر کنید

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۲۹۵۷

لذت مادری را دو برابر کنید

مسئول بانک شیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) گفت : بانک شیر مادر محلی است که شیر‌های اهدایی مادران را به روش صحیح جمع آوری و آماده سازی می‌نماید تا شیر این مادران جهت ارائه به شیر خوارانی که نارس یا بیمارند و از شیر مادر خود محروم هستند، آماده گردد.

زنگنه گفت : بانک شیر مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) به عنوان اولین بانک شیر استان و پنجمین بانک شیر کشور در شهریور ماه ۱۳۹۸ کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور میانگین روزانه برای ۳ تا ۷ نوزاد در داخل بیمارستان امام رضا (ع) حتی روز‌های تعطیل شیر ارسال می‌کنیم.

علاوه بر این موارد، درخواست‌هایی از مراجعین سرپایی داریم که به دلایلی نوزاد نمی‌تواند از شیر مادر استفاده کند، درخواست‌هایی از بیمارستان‌های دیگر به ویژه بیمارستان محمد کرمانشاهی به بانک شیر بیمارستان امام رضا (ع) ارجاع داده می‌شود.

در مجموع روزانه به میزان نیم تا یک لیتر شیر از بانک شیر این مرکز به نوزادان داخل بیمارستان، یا خارج از بیمارستان اهداء می‌شود.

از ابتدای تاسیس بانک شیر در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) تا کنون، بیش از ۱۵۰۰ نوزاد از بانک شیر این مرکز شیر دریافت کرده و حدود ۱۰۰ مادر اهداء کننده ثابت شیر داریم.

معمولا نوزدان بستری بخش که نارس و با وزن پایین متولد می‌شوند، دریافت کننده اصلی این شیر‌ها هستند و خوشبختانه طی این مدت حتی یک مورد هم بیماری NEC که در اثر مصرف شیر خشک ایجاد میشود مشاهده نشده است. (بیماری NEC بیماری است که در آن نوزادان نارس به علت نبود تحمل شیر خشک دچار پارگی روده میشوند.)

از مادران گرامی که فرزند زیر یکسال دارند تقاضا می‌کنیم در کار خداپسندانه اهدای شیر شرکت کنند و برای این امر به بانک شیر بیمارستان امام رضا (ع) واقع در طبقه دوم این بیمارستان مراجعه کنند چرا که اهدای شیر اهدای زندگی است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بانک شیر بانک شیر امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنولد روی تخت بیمارستان؛ بیماری آرنولد چیست؟

شوارتزنگر به دریچه آئورت جدیدی احتیاج داشته و پزشکان کلولند هم به خوبی از پس این جراحی خطرناک و حساس برآمده‌اند. بازیگر نابودگر پس از ایفای نقش در Terminator: Dark Fate سال عجیبی را تجربه کرده؛ ابتدا که پاندمی کرونا از راه رسید و او مدت‌ها خانه‌نشین بود، حالا هم مشکل قلبش وی را به بیمارستان کشاند.

به نقل از کامیک بوک، فرماندار سابق کالیفرنیا طی مدت‌های اخیر ویدیو‌هایی منتشر کرده بود و در آنها مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشویق می‌کرد. در نهایت باید گفت این بازیگر مشهور و محبوب در دوران نقاهت به سر می‌برد و به‌زودی به خانه بازخواهد گشت.

شوارتزنگر در پست توییتر خود نوشت:

از تیم کلینیک کلولند تشکر می‌کنم، حالا یک دریچه آئورت جدید دارم که در کنار دریچه ریوی‌ام قرار خواهد گرفت. در عمل گذشته‌ام همین دریچه را تعویض کرده بودند.

احساس خیلی خوبی دارم و از همین حالا می‌توانم در خیابان‌های کلولند راه بروم و از زیبایی‌شان لذت ببرم. از تمام دکتر‌ها و پرستاران تیم تشکر می‌کنم!

در هر حال آرنولد محبوب ما روز به روز سنش بالاتر می‌رود و این مسئله به مرور بیشتر هم حس می‌شود.

همان‌طور که گفتیم آخرین فیلم شوارتزنگر Terminator: Dark Fate بود که علی رغم عملکرد خوب او به طور کلی نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.

 

منبع: خبر ورزشی

سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • آرنولد روی تخت بیمارستان؛ بیماری آرنولد چیست؟
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • افزایش ارزش پول افغانی در سال ۱۴۰۲
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است
  • بانوی مرگ مغزی درگزی جان یک نفر را نجات داد