Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@21:45:57 GMT

تیراندازی در پتروشیمی دهلران یک مجروح برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۲۹۹۰

تیراندازی در پتروشیمی دهلران یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، لطیف صادقی افزود: شب گذشته نیروهای حراست پتروشیمی دهلران در محیط کار در حال گشت زنی بودند که به خودروی آنها توسط افرادی ناشناس تیراندازی شد.

وی اظهار داشت: دراین حادثه یک نفر از نیروهای حراست از ناحیه فک و صورت دچار مصدومیت شد.

فرماندار ویژه دهلران گفت: فرد مجروح بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی دهلران منتقل شد که جهت مداوا به استان اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی یادآور شد: در حال حاضر نیروهای انتظامی و امنیتی در محل حادثه حضور داشته و امنیت در محل برقرار است.

کد خبر 5497760

منبع: مهر

کلیدواژه: تیراندازی ایلام شهرستان دهلران بوشهر کرمانشاه گرد و غبار خطبه های نماز جمعه گرد و خاک ویروس کرونا آلودگی هوا آمار کرونا خراسان رضوی اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ

تین نیوز

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بازرسان دفتر مرکزی حراست این سازمان علاوه بر بازرسی های مستمر از ۹ فرودگاه بزرگ کشور و سایر فرودگاه ها، آماده دریافت گزارش های مردمی و برخورد با متخلفان هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جعفر یازرلو افزود: بازرسان دفتر مرکزی حراست سازمان هواپیمایی کشوری به دستور ریاست سازمان و مطابق با سیاست های نظارتی، از تاریخ ۲۹ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه طبق برنامه ای مدون از فرودگاه های بین المللی در حوزه های خدمات رسانی به مردم نظارت های میدانی به عمل می آوردند.

وی بیان داشت: در همین راستا در فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی (ره)، مشهد، شیراز، بندرعباس، قشم، اصفهان، تبریز، اهواز و سایر فرودگاه های پر تردد بازرسان به صورت مستمر و روزانه در ترمینال ها و سطوح پروازی حاضر شده و از نزدیک نسبت به انجام اقدامات اصلاحی لازم در بخش های مختلف خدمات رسانی، تسهیلات مسافر و عرضه بلیت های نوروزی اقدام خواهند کرد.

یازرلو خاطرنشان کرد: با اعلام اداره کل حراست سازمان هواپیمایی کشوری، چنانچه در هریک از این بازرسی ها مفاد دستورالعمل های نظارتی از قبیل برنامه تسهیلات فرودگاه های کشور، رعایت نرخنامه های مصوب قیمت بلیت و خدمات مسافر، شیوه نامه حقوق مسافر در زمان تاخیرهای پروازی و سایر مقررات و بخشنامه های صادره قبلی سازمان، از طرف هر یک از شرکت های هواپیمایی، خدمات فرودگاهی، بهره برداران فرودگاهی، پیمانکاران و سایر فعالان صنعت هوانوردی در امر خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی قصور یا تخلفی مشاهده شود، در سریعترین زمان ممکن برخورد قانونی و اعمال محدودیت مقتضی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو ۲۰۶ با یک فوتی و یک مجروح در میانه
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت و سواری در یک روستای شهرستان آرادان
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • اختلافات خانوادگی علت قتل در کرمانشاه
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش