Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:36:45 GMT

۲۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۳۱۵۷

۲۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شد

گروه استان‌ها - فرمانده سابق سپاه عاشورا با اشاره به رونمایی از ۲۲ عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس گفت: تحقیق و پژوهش در عرصه جهاد تبیین امری لازم و ضروری است و همگان در این زمینه وظیفه و رسالتی خطیر و حساس دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ سردار غلام‌عسگر کریمیان در مراسم رونمایی از 22 کتاب دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی با الهام‌گیری از فرهنگ امام حسین(ع) و یارانش از شرف و عزت انقلاب اسلامی دفاع و صیانت کردند و با برنامه‌ریزی‌های مناسب باید نهضت روایتگری در جامعه راه بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نبرد بین حق و باطل ادامه دارد و هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران در پیچیده‌ترین جنگ ادراکی و اعتقادی دشمن قرار گرفته و به دنبال تبیین حقایق و طرح بسیاری از مسائل برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و موضوع مطالبه‌گری است

فرمانده سابق سپاه عاشورا با اشاره به رونمایی از 22 عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس اظهار کرد: تحقیق و پژوهش در عرصه جهاد تبیین امری لازم و ضروری است و همگان در این زمینه وظیفه و رسالتی خطیر و حساس دارند و با توجه به قرارگیری در جنگ تمام عیار دشمنان در عرصه‌های مختلف شایسته و ضروری است تا اصحاب قلم و رسانه در این زمینه تلاش وافری داشته باشند.

کریمیان اظهار کرد: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و موضوع پیروزی‌های آن در جنگ نابرابر نشان دهنده این امر است که باید از حرکت‌ها و اقدامات جزیره‌ای جلوگیری شود و روشنگری واقعی در حوزه دفاع مقدس فراهم شود که در این زمینه دوران دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای نشان دادن ابعاد گسترده مقاومت مردم خرمشهر و دلاوری رزمندگان اسلام است.

زنان روایتگران جهاد تببین/ الگوی سوم زن مسلمان در دفاع مقدس به اوج رسیدجانشین فرمانده‌کل سپاه: جوانان ‌‌دهه 90 شبیه رزمندگان دفاع مقدس عمل می‌کنند/ فرهنگ جهاد و شهادت ‌‌به بهترین وجه به نسل‌های جوان منتقل شدروایتی شنیدنی از جانفشانی‌های رزمندگان لرستان در دفاع مقدس/ حماسه‌آفرینی لشکر 57 لرستان ‌در ‌عملیات «حاج عمران»

وی تصریح کرد: باید برای پر کردن خلاها نهضت روایتگری و جهاد تبیین به شکل گسترده در جامعه راه‌اندازی شود تا زمینه تبیین حقایق و طرح مسائل را فراهم کنیم که فتح خرمشهر و تقدیم 7 هزار شهید در آزادی خرمشهر دلیل محکمی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بود که ادعای عراقی‌ها را با خاک یکسان کرد.

کریمیان افزود: امروز نیز در وسط جنگ قرار دادیم و علی‌رغم این شکل جنگ عوض شده اما ماهیت جنگ تعییری پیدا نکرده و ملت ایران اسلامی می‌دانند که دشمن قسم خورده انقلاب لحظه‌ای از توطئه‌های خود عقب نمی‌ماند.

انتهای پیام/142/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد