Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: سازمان در جذب نیرو، امتیازاتی ویژه برای گروه‌های داوطلبانه که در دوران شیوع کرونا با رویکرد فداکاری در حوزه مبارزه با این بیماری در مراکز درمانی سازمان حضور یافتند، قائل خواهد شد.

میرهاشم موسوی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایران اکونومیست ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان و کمک‌های مردمی در دوران شیوع کرونا افزود: برخی از اقشار جامعه در قالب گروه‌های جهادی با حضور داوطلبانه در بخش‌های درمانی تامین اجتماعی حضور داشته و امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این جمعیت ایثارگر با نگاه کمک به مردم در این مراکز حضور یافته و این رویکرد باید ارج نهاده شود. سازمان تامین اجتماعی هم در برنامه‌های استخدامی جدید به طور حتم امتیازاتی را برای این گروه‌های داوطلبانه که در دوران شیوع کرونا با رویکرد فداکاری در حوزه مبارزه با کرونا در مراکز درمانی سازمان حضور یافتند، قائل خواهد شد.

وی توضیح داد: اکنون مصوبه مربوطه نیز از هیات مدیره سازمان دریافت و به معاونت توسعه ریاست‌جمهوری ارسال شده است. در این مصوبه برخی امتیازات در جذب کادر درمان تامین اجتماعی برای جهادگران مبارزه با کرونا (در بخش درمان سازمان) در دوران شیوع بیماری لحاظ شده است.

جذب هزار نفر در تامین اجتماعی به‌صورت استخدام "ملی - منطقه‌ای"

وی اضافه کرد: استخدام این جمعیت ایثارگر مطرح نبوده است؛ اما این امتیازات فرصتی فراهم می‌کند که در استخدام‌ها نسبت به دیگر متقاضیان به دلیل کمک در شرایط سخت مزایایی داشته باشند. برنامه استخدام نیز اعلام خواهد شد و در گام نخست حدودا هزار نفر طی ماه‌های آتی به صورت استخدام ملی - منطقه‌ای جذب می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: از این تعداد ۷۰۰ نفر کادر درمان و ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر هم از نیروهای غیردرمانی خواهند بود و در بخش‌های بیمه‌ای و... حضور می‌یابند.

موسوی خاطرنشان کرد: این عدد (هزار نفر) عدد استخدام سازمان تامین اجتماعی نیست و در سال آینده هم استخدام‌ها در ۲ مرحله دیگر نیز پیش‌بینی شده است. احتمالا در  مرداد و شهریورماه و همچنین نیمه دوم سال هم برای استخدام در حوزه درمان و بیمه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست، سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی ایران بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش مقررات حمایتی قرار داده است.

بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر ۱۴ میلیون نفر از جمعیت کشور به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از چهار میلیون نفر به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند.

با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از ۴۴ میلیون نفر از جمعیت کشور عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار می‌روند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان تامین اجتماعی ، آزمون استخدامی ، میرهاشم موسوی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی آزمون استخدامی میرهاشم موسوی سازمان تامین اجتماعی دوران شیوع خواهد شد گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌ قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان در ماه مبارک رمضان و همچنین تجلیل از همراهی و همکاری آنان در زمینه ارائه خدمات سلامت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان، گفت: پس از آن‌که در روزهای پایانی اسفند سال گذشته، موفق شدیم ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی را تسویه کنیم، امروز نیز مجموعاً بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و ۶۶۹۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد. همچنین ۲۶۰۰ میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و ۶۳۰ میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که سرجمع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال است.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌ اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟