Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار روز سه شنبه اظهارداشت: از متقاضیان طرح جهش ملی مسکن درخواست می‌شود تا از باز کردن پیامک‌های ناشناس با موضوعاتی مثل واریز وجه خودداری کنند و آگاه باشند که هرگونه پیامک دریافتی از شماره های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آنها بوده و لازم است متقاضیان از باز کردن لینک های ارسالی در این پیامک ها و یا واریز وجه به شماره های اعلامی در آنها به طور جد خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: اخیرا پیامک‌هایی از طرف برخی افراد سودجو به متقاضیان نهضت ملی مسکن غالبا با محوریت پرداخت آورده ارسال می‌شود که در این خصوص به متقاضیان هشدار داده می شود  از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی خودداری کنند. 
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد:  با توجه به اینکه در برخی استان‌های کشور پیامک واریز وجه از شماره‌های ناشناس به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ارسال شده که محتمل بر کلاهبرداری از متقاضیان و بروز نارضایتی و عدم اطمینان مردم به دستگاه اجرایی است، مراقب این پیام‌ها باشند. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی مسکن سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی مسکن سیستان و بلوچستان واریز وجه ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم باران در سیستان و بلوچستان

آفتاب‌‌نیوز :

محسن حیدری با اشاره. به صدور هشدار شماره دو هواشناسی سطح نارنجی جوی، از تداوم بارش‌های رگباری (پیرو هشدار سطح نارنجی شماره یک و هشدار سطح قرمز شماره یک) خبر داد و افزود: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از چهارشنبه تا شب پنج شنبه (۲۹ تا ۳۰ فروردین)، برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی و ارتفاعات شرقی و جنوبی استان در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه برای روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

حیدری توصیه کرد: در طی این مدت، ساکنان مناطق تحت تأثیر، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کرده و از محصولات کشاورزی محافظت کنند، از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط کرده و مدیریت آب سد‌ها انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • هشدار به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان : مراقب تمساح باشید
  • سیلزدگان مراقب تمساح باشند
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان