Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی صالح طبری رئیس اورژانس تهران از مسمومیت غذایی دانشجویان خوابگاه شماره یک دانشگاه امام صادق خبر داد و گفت: اولین تماس با اورژانس ۲:۳۳ بامداد بود.

وی افزود: ۳۸ نفر از دانشجویان این خوابگاه به دلیل مسمومیت غذایی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس تهران گفت: ۷ مصدوم به بیمارستان حضرت رسول، ۴ مصدوم به بیمارستان امام خمینی، ۱۶ مصدوم به بیمارستان شریعتی، ۶ مصدوم به بیمارستان لقمان و ۵ مصدوم به بیمارستان فیروزگر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح طبری بیان کرد: برای این حادثه ۷ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس اعزام شد.

کد خبر 5497771 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی صالح طبری اورژانس تهران مسمومیت شهرداری تهران شورای شهر تهران آتش نشانی میراث فرهنگی آلودگی هوا علیرضا زاکانی کمیته امداد امام خمینی احتکار سازمان محیط زیست جلال ملکی قوه قضاییه حقوق سربازان سربازی عزت الله ضرغامی مصدوم به بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۲۵ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه پنج مصدوم تصادف اتوبوس با پراید در جاده عزآباد رستاق توسط عوامل مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ به بخش اورژانس بیمارستان میبد منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در این حادثه چهار دختر ۷، ۸ و ۱۲ ساله و راننده مصدوم شدند که در اورژانس بیمارستان میبد به علت ضربه به دست، صورت و سر تحت درمان هستند.

کد خبر 6080404

دیگر خبرها

  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد