Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیعهد عربستان قصد دارد به زودی به ترکیه، قبرس، یونان، اردن و مصر سفر کند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع عربستانی اعلام کردند: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان قصد دارد به زودی به ترکیه، قبرس، یونان، اردن و مصر سفر کرده و درباره مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی با مقامات این کشورها بحث و گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قصد دارد توافق‌نامه‌هایی را در زمینه‌های انرژی و تجارت امضا کند.

این اولین سفر محمد بن سلمان به خارج از منطقه از زمان قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی در کنسولگری عربستان در استانبول است. وی قبلا در نشست گروه ۲۰ در ژاپن در سال ۲۰۱۹ حضور یافت.

این منابع اعلام کردند که احتمالا این سفر اوایل ژوئن انجام شود.

یک مسئول ترکیه‌ای عالیرتبه اعلام کرد که محمد بن سلمان دعوت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه را برای سفر به این کشور پذیرفته است و دو طرف مشغول چیدن مقدمات آن هستند.

این مسئول گفت: موضوعاتی که درباره آن گفتگو خواهد شد تجارت دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و توافق احتمالی برای معامله ارز و پروژه‌های سرمایه‌گذاری و انرژی است.

آخرین سفر محمد بن سلمان به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس سال میلادی گذشته بود.

سفر وی درحالی صورت می‌گیرد که واشنگتن برای کاهش تنش با ریاض تلاش می‌کند. روابط آمریکا و عربستان در دوره جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دلیل قتل خاشقجی و جنگ یمن و تلاش‌ها برای احیای برجام دچار تنش شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمد بن سلمان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد بن سلمان محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ

همزمان با رسیدن سریال نون خ ۵ به قسمت‌های پایانی، سکانسی از پشت صحنه خواستگاری سلمان از شیرین مورد توجه کاربران قرار گرفت. فصل پنجم سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی از ۱۵ فروردین روی آنتن شبکه یک سیما رفت و بر اساس آخرین خبر‌ها تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • (ویدئو) پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ
  • تعرض به شهر‌های عراق را نمی‌پذیریم
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران
  • تدارک حضور ۸۰۰۰ نفر از استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)