Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در رابطه با رعایت عدالت در حوزه ورزش و جوانان استان گفت: در سراسر استان مجموعه های ورزشی متعددی وجود دارد که استفاده عموم از آنها پس از تهیه کارت بیمه ورزشی بلا مانع است و همه سعی مان را کرده ایم تا ورزش ارزانی را با کیفیت مطلوب به شهروندان محترم ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد اظهار کرد: پس از فروکش کردن شیوع کرونا ویروس، در حوزه ورزش همگانی در هر دو بخش آقایان و بانوان اقدامات توسعه ای انجام گرفته و گروههای سنی مختلف در همایش ها و جشنواره های ورزشی همگانی، دوچرخه سواری، رزمی و بومی محلی و روستایی شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی در رابطه با ارائه خدمات ورزشی به ورزشکاران و عموم مردم، جلسات متعددی در جهت حمایت از مصرف کنندگان و تعیین تعرفه عادلانه خدمات ورزشی برگزار شده است که اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن حمایت از مدیران و مؤسسان باشگاههای ورزشی فعال استان به دنبال تحقق تعرفه های مصوب با رعایت عدالت در حوزه ورزش و جوانان است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش تبریز ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است