Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@02:03:51 GMT

جلسه اضطراری محسن رضایی در آبادان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۵۱۳۴

جلسه اضطراری محسن رضایی در آبادان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آبادان ، احمد وحیدی وزیر کشور و محسن رضایی معاون امور اقتصادی رییس جمهور بامداد امروز سه شنبه در محل ریزش ساختمان متروپل آبادان حضور پیدا کردند.

وزیر کشور پیش از سفر خود به آبادان به دنبال حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل در شهرستان آبادان، در تماس تلفنی با استاندار خوزستان خواستار به کارگیری همه امکانات برای رسیدگی فوری به حادثه دیدگان و نجات محبوسان احتمالی زیر آوار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد وحیدی با حضور در محل حادثه ساختمان متروپل از استاندار خوزستان خواست، با به کارگیری همه ظرفیت ها و امکانات، برای نجات افرادی که احتمالا در پارکینگ و طبقه همکف این ساختمان گرفتار شده اند، تسریع شود.

گفتنی است وزیر کشور پیش از سفر خود به آبادان ، به سازمان مدیریت بحران و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دستور دارد همه امکانات خود را در این زمینه به کار گیرند و در اسرع وقت نسبت به بررسی کارشناسانه این حادثه اقدام کنند.

46

کد خبر 1634291

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آبادان استان خوزستان حوادث شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، آتش‌پاد غلامرضا رضایی چهارشنبه _ بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی ظهر امروز مبنی بر وقوع حادثه سقوط از ارتفاع در زیباشهر، آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره چهار و نجات مرکزی با خودروهای امدادی و نردبان ۳۲ متری در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران ایمنی در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد که کارگر ۳۵ ساله‌ای حین کار کردن در یک ساختمان در حال احداث، بر روی ساختمان دوطبقه همسایه سقوط کرده و دچار مصدومیت شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پرسنل سازمان آتش‌نشانی کارگر جوان را از طبقه دوم به‌وسیله نردبان ۳۲ متری به سطح خیابان منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

کد خبر 745592

دیگر خبرها

  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • فیلم/حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه