Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک برای تعیین زمان انتخابات این کمیته از ساعت ۱۱ در محل آکادمی ملی المپیک به ریاست سیدرضا صالحی‌امیری آغاز شد. 

پیش از آغاز این مجمع با تصمیم کمیته ملی الپیک، نوع رای‌گیری برای مشخص شدن تاریخ برگزاری انتخابات، به صورت مکتوب شد. با پیشنهاد هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، تاریخ‌های ۲۰ تیر و ۲۰ مرداد برای تاریخ برگزاری انتخابات پیشنهاد داده شده که مجمع باید با رای خود تاریخ اصلی انتخابات را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این مرسوم بود رای‌گیری‌ در مجامع ملی المپیک با بالا بردن دست انجام شود که در آخرین مجمع حواشی زیادی ایجاد شد. بنابراین تصمیم گرفته شد از این مجمع، رای‌گیری به شکل مکتوب انجام شود. 

برای مدت کوتاهی در محل برگزاری این مجمع، برق سالن رفت و بعد از چند دقیقه دوباره وصل شد. نکته قابل توجه این است که برق این مجموعه مجددا قطع شد و برگزاری مجمع با مشکل روبه رو شد.

مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک که قرار بود از ساعت ۱۱ آغاز شود، به دلیل حضور حمید سجادی وزیر ورزش در افتتاحیه سالن آموزش آکادمی المپیک با تاخیر برگزار می‌شود. در حال حاضر سیدرضا صالحی‌امیری به استقبال وزیر ورزش رفته است.

همچنین به دلیل تداخل زمانی مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک و افتتاحیه سالن آموزش آکادمی المپیک، بی‌نظمی‌های زیادی به وجود آمده است.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک ایرنا سید رضا صالحی امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک ایرنا سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک ایرنا سید رضا صالحی امیری مجمع فوق العاده کمیته ملی المپیک رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی