Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش فوتسال کشورمان با اشاره به نائب قهرمانی مس سونگون در فصل گذشته لیگ برتر گفت: تیمی که چهار دوره پیاپی قهرمان شده است قطعا نائب قهرمانی برای آن ناکامی محسوب می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص بازگشت خود به تیم مس سونگون اظهار داشت: من سه سال در خدمت باشگاه گیتی‌پسند بودم که در فصل گذشته موفق شدیم قهرمان لیگ برتر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکسال خیلی خوب در این تیم داشتم و جا دارد از آقای علی جنتی تشکر کنم. ایشان بدون هیچ چشم‌داشتی در فوتسال هزینه می‌کنند و به شخصه به‌عنوان کوچک‌ترین عضو فوتسال ممنون‌ زحمات‌شان هستم.

وی افزود: شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که نتوانستم با گیتی‌پسند ادامه دهم و از این جدا شده و به خانه خودم بازگشتم. مس سونگون پرافتخارترین تیم ایران و آسیا بوده و پوشیدن پیراهن این تیم برای هر بازیکنی آرزو است. من با فخر این لباس را خواهم پوشید و خداراشکر می‌کنم که افتخار بازی در مس دوباره نصیبم شد.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان با اشاره به نائب قهرمانی مس سونگون در فصل گذشته لیگ برتر گفت: تیمی که چهار دوره پیاپی قهرمان شده است قطعا نائب قهرمانی برای آن ناکامی محسوب می‌شود. به نظرم شاکله اصلی مس حفظ شده و تلاش خواهیم کرد تا نتایج خوبی کسب کرده و به ریل قهرمانی بازگردیم.

سنگ‌سفیدی در مورد کار کردن با اسماعیل تقی‌پور یادآور شد: آقای تقی‌پور پیش از این با مس سونگون قهرمان لیگ برتر و نائب قهرمان آسیا شده‌اند و در فوتسال کشور شناخته شده هستند. ایشان شناخت کاملی از تیم و بازیکنان دارند و فکر می‌کنم بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم مس سونگون بودند.

بازیکن جدید تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خاتمه تأکید کرد: خوشبختانه تیم خوبی داریم که تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است. خیلی امیدوارم که بتوانیم قهرمانی را به مردم آذربایجان و ورزقان برگردانیم و بار دیگر باعث شادی و شور این مردم عزیز شویم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نائب قهرمانی نائب قهرمان مس سونگون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ۲-۱ اینتر مقابل میلان در ورزشگاه سن‌سیرو باعث شد که فاصله آنها با روسونری در رتبه دوم به ۱۷ امتیاز برسد و بدین ترتیب قهرمانی نراتزوری قطعی شود.

این بیستمین اسکودتوی اینتر است و آنها می‌توانند ستاره دوم را به پیراهن‌شان اضافه کنند، اما اینکه با شکست میلان در سن‌سیرو به‌دست آمد، باعث می‌شود خاص‌تر از یک قهرمانی عادی باشد.

پس از پایان بازی اینتری‌ها دست به شادی‌های قابل توجهی زدند. لائوتارو مارتینز و فدریکو دی‌مارکو به سختی خود را به سقف دروازه رساندند تا تور را به‌عنوان یادگاری بردارند.

سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت خانواده‌اش را هم در قهرمانی سهیم کند و در همان ثانیه‌های ابتدایی پس از سوت پایان بازی، با آنها تماس تصویری برقرار کرد.

بازیکنان دیگر هم در دیگر قسمت‌های زمین با هواداران به شادی پرداختند و یکی از جالب‌ترین خوشحالی‌ها مربوط به مارکوس تورام بود که گل دوم اینتر در بازی امشب را هم به ثمر رساند.

او پرچم کرنر که لوگوی میلان بر روی آن نقش بسته بود را برداشت، سپس آن را با پیراهن اینتر پوشاند و به هوا برد، تا به شکلی ویژه و جنجالی قهرمانی بیستم را جشن بگیرد.

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس