Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@14:30:18 GMT

خانه هنرمندان ایران همچنان بدون مدیرعامل

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۵۷۹۵

خانه هنرمندان ایران همچنان بدون مدیرعامل

خانه هنرمندان ایران همچنان بدون مدیرعامل مانده و به گزینه نهایی نرسیده است.

به گزارش قدس آنلاین، اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران روز یکشنبه چهارم اردیبهشت طی جلسه‌ای کاندیداهای مدنظر خود برای انتخاب مدیرعامل جدید را معرفی کردند.

ایرج راد، رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران، که به تازگی بار دیگر مدیرعامل خانه تئاتر نیز شده است مقرر کرد که روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت جلسه‌ای با حضور کاندیداهای مدنظر برگزار شود و در ادامه از معرفی  مدیرعامل جدید خانه هنرمندان در نیمه دوم اردیبهشت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اردیبهشت ماه به پایان رسیده است و خانه هنرمندان ایران همچنان با مشکل مدیریت و ورشکستی مالی، بدون مدیرعامل به سختی به حیات خود ادامه می‌دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر مهدی افضلی مدیرعامل سابق بنیاد رودکی و موسسه توسعه هنرهای معاصر و حمید نیلی رییس سابق انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس جزء کاندیداهای اصلی هستند.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خانه هنرمندان خانه هنرمندان ایران خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفت سرخرطومی حنایی همچنان دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان

ایسنا/کرمان اگر چه در سال گذشته به گفته معاون سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان ردیابی و مبارزه با آفت سرخرطومی حنایی خرما در سطح بیش از ۳۰ هزار هکتار نخلستان‌های جنوب کرمان انجام شده است اما این دردسر برای نخلداران تمام شدنی نیست و ادامه دارد.

پیمان نامور صبح امروز  ۱۰ فروردین‌ماه در حاشیه ادامه عملیات ردیابی آفت سرخرطومی حنایی خرما با اشاره به اقدامات انجام شده طی یک‌سال اخیر در زمینه مبارزه با این آفت گفت: در سال ۱۴۰۲ تیم‌های ردیاب و تیمارگر در منطقه بیش از ۳۰ هزار هکتار نخلستان را برای شناسایی این آفت ردیابی کردند که این روند همچنان ادامه دارد و موفقیت آمیز هم بوده است.

وی از شناسایی، تیمارداری و معدودسازی نخل‌های آلوده توسط کارشناسان انجام شده است، خبر داد و اظهار کرد: تعداد ۲۶۸۶ نفر نخل آلوده به آفت سرخرطومی در شهرستان‌های منوجان ( ۱۸۵۲ نفر )، عنبرآباد ( ۷۵۶ نفر )، جیرفت ( ۴۶ نفر ) و کهنوج (۳۲ نفر ) شناسایی شده است و از این تعداد، ۲۲۶۰ نفر نخل نیز  تیمار و درمان شده و ۴۲۶ نفر خرما نیز به دلیل شدت آلودگی امحاء شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان این‌که سطح و حجم عملیات انجام شده در این سال به تنهایی بیش از ۱.۵ برابر اقدامات انجام شده طی سال‌های گذشته  بوده است، افزود: گسترش آفت در مناطق مختلف و ناکافی بودن امکانات و اعتبارات بخش دولتی علی‌رغم حمایت‌های سازمان حفظ نباتات و مدیریت بحران کشور، برای کنترل خسارت آفت در منطقه چاره‌ای به جز مشارکت و همکاری عمومی و به‌ویژه باغداران در برنامه مدیریت آفت باقی نمی‌گذارد.

نامور یکی از مهم‌ترین اقدامات در خصوص جلوگیری از گسترش فعالیت این آفت، را انجام صحیح اقدامات باغی همچون عدم انجام عملیات هرس، تکریب و انتقال پاجوش در ماه‌های گرم سال دانست و در ادامه گفت: انتقال این فعالیت در ماه‌های سرد همراه با تغذیه و خاک‌دهی پای بوته‌ها از دی تا اواسط اسفند و نیز عدم انتقال پاجوش خرما از مناطق آلوده و بدون گواهی سلامت از دیگر عوامل جلوگیری از انتقال آفت سرخرطومی محسوب می‌شوند.

وی از انجام دو پایلوت در سال گذشته به مساحت دو  هکتار نخلستان در  شهرستان‌هایی که بیشترین میزان نخل  را دارند خبرداد و گفت: این عملیات در شهرستان‌های منوجان و عنبرآباد و به صورت حفاظت فیزیکی با نصب توری آلومینیومی روی تنه درختان  انجام شده است.

وی افزود: اقدامات انجام شده علاوه بر تایید سازمان حفظ نباتات و موسسه تحقیقات گیاه‌پزشکی کشور به عنوان یک طرح ملی توسعه‌ای جهت مدیریت این آفت تصویب شد و نتایج ارزیابی انجام شده در این طرح نشان داد همه درختان تحت حفاظت کاملا از آسیب آفت مصون ماندند، در حالی که آلودگی در درختان حفاظت نشده، آلودگی جدید ایجاد شده و شکار حشره در تله‌های درون پایلوت‌ها در طول مدت اجرای پروژه ثبت شده است.

نامور با ابراز امیدواری از نتایج مثبت عملیات ردیابی آفت سرخرطومی در مصونیت نخلستان‌های جنوب کرمان، گفت: اگر نخلداران به توصیه‌های کارشناسان توجه کنند و در جابجایی پاجوش‌ها به‌خصوص استان‌های همجوار همکاری نمایند کنترل آفت بیش از این نتیجه بخش خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاومت فلسطین همچنان زنده است
  • آفت سرخرطومی حنایی همچنان دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • چرا چین به دنبال ساخت مسکن در تهران است! / پکن همچنان تامین یک سویه منافعش در ایران را جستجو می کند؟
  • ادامه روند کاهشیِ نرخ تورم در استان قزوین
  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است