Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و سپاه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر گفت : ایمان و تبعیت از رهبری رمز پیروزی و فتح خرمشهر بود زیرا مردم با عزم و اراده خود تمام معادلات دشمنان را برهم زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد بزرگترین حربه دشمنان را جنگ تحمیلی دانست و افزود :با ندای حقیقت جو و مدد از خدا و تکیه بر ولایت پیروزهای بزرگی برای ایران حاصل شد که نمونه بارز آن پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گرامیداشت فتح خرمشهر را ارزشمند دانست و گفت : قیام ما برای نان و مادیات نبود بلکه برای دفاع از ارزش های دینی بود که امروز هم به آن پایبند هستیم .

دکتر حسین نژاد به روحیه مردم دوستی و عدالت محوری رییس جمهور اشاره کرد و گفت : در سایه این روحیه و وحدت مردم طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها به خوبی اجرا خواهد شد .

وی عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و تصریح کرد: این روزها در کنار یادآوری تجدید میثاق با شهدا و مقام معظم رهبری ، یادآوری عزم و اراده ای قابل ارزش برای همگان است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیروزی فتح خرمشهر ایمان تبعیت معادلات فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید

ایمان محمدی نماینده کشورمان در وزن ۶۳ کیلوگرم مقابل کرار البیدهان از عراق به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۲ کشتی گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف کرار البیدهان از عراق رفت که با برتری ۹ بر صفر راهی دور بعد شد.

پیش از این نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی مقابل ساجان از هند با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

کد خبر 744730

دیگر خبرها

  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان
  • صالحی: دنیا به احترام «وعده صادق» رهبری انقلاب ایستاد
  • پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل مردم را شاد کرد
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم