Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سید محمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیامی، سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به ملت ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران تبریک گفت. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری: متن کامل پیام استاندار مازندران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز سوم خرداد، یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتح و آزادسازی خرمشهر؛ در خرداد 1361 از قله های درخشان و ممتاز دوران دفاع مقدس و نشانگر غیرت و عظمت ملتی است که در سال های آغازین جنگ، با تکیه بر روحیه ولایت پذیری، ایثار و از خودگذشتگی، تمام هستی خود را برای بازپس گیری خاک وطن و صیانت از ناموس و کیان ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) به میدان خطیر عشق و جانبازی آورد.
خرمشهر در عملیات بیت المقدس، تجلیگاه زیباترین، عظیم ترین و ماندگار ترین جلوه های فرهنگ ایثار و شهادت در تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی شد و نتایج گرانسنگ این فداکاری و فتح، سرنوشت ماهوی جنگ را به نفع دلاوران ایرانی تغییر داد و موجب تلاشی روحیه ارتش رژیم بعث عراق و پایان دادن به زیاده‌خواهی صدام و استکبار جهانی گشت، بنحوی که صدام که بعد از اشغال این نقطه حیاتی خود را قهرمان جنگ می‌پنداشت، پس از فتح خرمشهر به دست ارتش اسلامی، با قبول شکست، حقیرانه از مواضع خود کوتاه آمد.       
خوانش تاریخ مقاومت مردم ایران اسلامی بویژه در بیش از 4 دهه اخیر برای هر ملت و هر دوره ای؛ الگو؛ درس آموز و الهام بخش خواهد بود. ضرورت دارد تا برای نسل های امروز انقلاب و آیندگان، بازخوانی روزآمدی از این فتح الفتوح سترگ صورت گیرد تا منبع الهام بخش در مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه های جنگ تبلیغاتی رسانه ای و اقتصادی برای نسل امروز باشد.   
اینجانب، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام این عملیات بزرگ بویژه قریب 288 شهید گرانقدر و 148 جانباز سرافراز مازنی آزادسازی خرمشهر و حماسه آفرینی های شیرزنان و دلاورمردان این فتح الفتوح جاودان، فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به محضر رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی )، ملت بزرگ ایران اسلامی، عموم مردم شهید پرور و ولایتمدار مازندران، خصوصا خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک می گویم و از آستان خداوند قادر متعال؛ برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون مسالت می نمایم.       
سیدمحمود حسینی پور

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار مازندران بمناسبت سوم خرداد سالروزآزادسازی خرمشهر تبریک ایران اسلامی سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز چهارشنبه وارد استان خوزستان شد.

هدف از سفر شالبافیان، شرکت در ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت ایران با محوریت خوزستان است.

نقش جوامع محلی در گردشگری مقاومت، صنعت نفت و هویت فرهنگی و همچنین نقش اقوام خوزستان در دفاع ملی و حفاظت از سنت و فرهنگی بومی، بخشی از موضوعات این نشست است.

شالبافیان در شهرهای آبادان و خرمشهر نیز حضور خواهد یافت و فعالان گردشگری خواستار توجه وی به مطالبات خود هستند.

تفویض اختیار صدور مجوز سمن به سازمان منطقه آزاد اروند، بهبود وضعیت ادارات میراث شهرهای آبادان و خرمشهر، پیگیری حذف پلکانی عوارض خروج از کشور در اروند، اجرای طرح جامع گردشگری اروند و تشکیل دبیرخانه دائمی گردشگری سلامت ایران در منطقه آزاد اروند بخشی از مطالبات فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر است.

کد خبر 6087449

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس