Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در آیین کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی شهرستان شیروان گفت : با آغوش باز از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های مختلف همچون تسهیلات بانکی و تسهیل در فرایند اداری حمایت خواهیم کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد با قدردانی از کسانی که بستر شکل گیری پروژه بزرگ کشتارگاه صنعتی استان را فراهم کرده اند ، افزود : با بهره برداری از این پروژه در کمتر از دو سال دیگر ، شاهد محصولات فرآوری شده دام برای مردم استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد : فراهم کردن زیر ساخت های لازم با رعایت مسائل زیست محیطی همیشه باید در تمامی پروژه ها لحاظ شود .

وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت : فتح خرمشهر موجب برهم خوردن معادلات دشمنان شد . دکتر حسین نژاد به طرح موفق دولت اشاره کرد و افزود: با آغاز اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها دشمنان درصدد ایجاد ناامیدی ، یاس و تحریک مردم در جهت پیروزی برای خود هستند در حالیکه با اصلاح اقتصادی اساسی در این طرح شاهد برکات زیادی برای مردم در حوزه معیشت خواهیم بود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی نیز در این آیین با بیان اینکه در وزارت جهاد کشاورزی برنامه های بسیاری برای استان خراسان شمالی داریم، گفت : یکی از بزرگترین و بی نظیر ترین زنجیره تولید گوشت قرمز کشور در استان خراسان شمالی باید شکل گیرد.

دکتر دماوند نژاد افزود : این وزارت خانه حمایت های همه جانبه برای تحقق این موضوع خواهد داشت. وی خراسان شمالی را از مستعدترین استان ها جهت توسعه صنعت دام و طیور کشور دانست و گفت :با فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای این استان از سرمایه گذاران حمایت می کنیم.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه در تولید شیر، گوشت و تخم مرغ تراز جهانی داریم لذا باید از این ظرفیت خدادادی به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاران گوشت حمایت توزیع پروژه کلنگ زنی مستعد همه جانبه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام جلیل محمدی گفت: پس از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، مردم خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران راهپیمایی خواهند کرد.
وی افزود: از مردم ولایت‌مدار و مؤمن استان دعوت می‌شود در این مراسم حضور پیدا کنند تا حمایت مجدد خود را از عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران اعلام کنیم.
گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ده‌ها پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

دیگر خبرها

  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • حمایت مردم ایران از تنبیه متجاوز
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد