Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر پس از ترک مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: من رای خود را نوشتم و امانت دادم. گفتم آن را به صندوق اندازند. به این دلیل که در فدراسیون کشتی، میهمان دارم کارم آنجا واجب‌تر است. 

وی درمورد اینکه اعلام کرده ای کاش در همان اسفند سال گذشته درباره کمیته المپیک تصمیم گیری می‌شد زیرا اکنون شش ماه کار به تاخیر افتاده است، توضیح داد: رفیق آن است که بگوید گفتم و دشمن می‌گوید می‌خواستم بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اسفند گفتم انتخابات را برگزار کنید تا زمان را از دست ندهیم اما در آن زمان مجمع تصمیم گرفت و امیدوارم اکنون تصمیم کارشناسی بگیرند. بحث‌ کارشناسی را مطرح می‌کردند و امیدوارم رایی که می‌دهند به کاروان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی لطمه نزند.

رئیس فدراسیون کشتی درخصوص اینکه خودش 20 تیر یا 30 مرداد را برای برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته مللی المپیک انتخاب کرده است، پاسخ داد: رای‌گیری مخفی بود اما اسم خود را روی برگه رای نوشتم. بحثی که هادی ساعی و دوستان درمورد برگزاری انتخابات پس از بازی‌های کشورهای اسلامی داشتند، کارشناسی‌تر است. ما سعی داریم طبق آنچه خدا خوشش می‌آید و کارشناسی‌ تر است رای بدهیم.

دبیر درباره تغییر متوالی زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، پاسخ داد: این از اختیارات مجمع است که صحبت می‌کنند و رای می‌گیرند اما یک چیز یادمان نرود که اولویت برای دولت، حاکمیت، دستگاه‌ ورزش و فدراسیون‌ها این است که المپیک محور باشد. وقتی با دید المپیکی جلو برویم، می‌توانیم موفق باشیم. فدراسیون‌ها باید المپیک محور باشند زیرا مسابقات جهانی هم با المپیک فاصله دارد و اگر به دنیا هم نگاه کنید، فدراسیون‌های المپیکی در مجمع می‌نشینند. بهتر است با این دید نگاه کنیم اما برای برخی رشته‌ها هم مهم است. همه فدراسیون ها کشتی، وزنه برداری و تکواندو نیستند و باید آنها را هم لحاظ کنیم.

وی درمورد بحث‌های مربوط به بودجه فدراسیون کشتی نهایی شد، پاسخ داد: دولت و سازمان برنامه و بودجه تاکنون بودجه را ابلاغ نکرده است و منتظر این ابلاغ هستیم اما همیشه نکته‌ای را می‌گویم که البته فدراسیون‌های دیگر هم آن را می‌گویند. بالای 80 درصد فعالیت‌های ما تا شهریور است. اردوهای ما باید قبل از آن تاریخ باشد تا بچه‌ها آماده شوند. تا همین الان چهار مسابقه بین المللی در تهران برگزار کرده و نزدیک 12 تیم اعزام کرده‌ایم ولی هنوز بودجه‌ای ابلاغ نشده است. منتظریم هیات اجرایی چه می‌کند.

رئیس فدراسیون کشتی درخصوص غیبت صالحی امیری در انتخابات آتی کمیته ملی المپیک، گفت: باید از خودش بپرسید و من نمی‌توانم جایش صحبت کنم.

دبیر درمورد اینکه آیا برای انتخابات ثبت نام خواهد کرد، توضیح داد: تاکنون هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و کشتی از همه چیز واجب تر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا دبیر مجمع کمیته المپیک رئیس فدراسیون کشتی کشتی صالحی امیری فدراسیون کشتی فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود

رقابت‌های کشتی آزاد کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا روز جمعه ۳۱ فروردین برگزار می‌شود و دو کشتی گیر راه یافته به دیدار فینال هر وزن سهمیه المپیک پاریس را بدست می‌آورند. احمد محمدنژاد جوان در ۵۷، یونس امامی در ۷۴ و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم، ۳ آزادکار ایران در این رقابت‌ها هستند که برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

در کشتی فرنگی نیز ایران برای کسب دو سهمیه باقیمانده تلاش می‌کند. امین کاویانی‌نژاد در ۷۷ و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم، دو فرنگی‌کار ایران در این رقابت‌ها هستند.

با توجه به اهمیت بالای این رقابت ها، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی امروز چهارشنبه عازم بیشکک قرقیزستان می‌شود تا در کنار ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها باشد.

دیگر خبرها

  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • امیدهای المپیکی ایران به این سه آزادکار