Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:28:21 GMT

رژیم صهیونیستی امروز در مرزهای خود محصور است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۶۶۷۶

رژیم صهیونیستی امروز در مرزهای خود محصور است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید خرم دل پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، افزود: رژیم صهیونیستی، رژیم ده سال و بیست سال پیش نیست و روزی برنامه نیل تا فرات داشت، اما امروز جرأت نمی‌کند یک قدم بیرون بگذارد و در مرزهای خود نیز امنیت ندارد.

خرم دل با بیان اینکه خرمشهر به عنوان یک نماد و الگو برای ما محسوب می‌شود، اظهار داشت: خرمشهر بیست ماه در اسارت بود، شاید در دفاع مقدس هیچ چیز سخت‌تر از این نبود که ما نتوانیم شهرمان را مجدد بازپس گیری کنیم، اما با توکل بر خدا، اتحاد و انسجام و امداد الهی این اتفاق بزرگ محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرم دل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که خرمشهرها در پیش است، تصریح کرد: این سخن مهم ناظر بر این است که فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ما بوده و با وجود مصائب و مشکلات مسیر، پیروزی‌ها در انتظار ما است.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به بزرگی عملیاتی فتح خرمشهر، اظهار داشت: با وجود استحکامات سنگین و گسترده دشمن در خرمشهر، هیچ تئوریسین نظامی باوری بر بازپسگیری خرمشهر نداشت، اما با تکیه بر امداد الهی و اتحاد، خرمشهر از دست دشمن آزاد شد.

کد خبر 5498172

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سوم خرداد فتح خرمشهر بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا گرد و غبار خطبه های نماز جمعه گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل ابادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های عبری: سخت‌ترین صبح را در شمال تجربه کردیم

منابع رسانه‌ای عبری زبان پاسخ موشکی صبح امروز (چهارشنبه) حزب‌الله لبنان به جنایت صهیونیست‌ها در شهرک «الهباریه» را «سخت‌ترین صبح» رژیم اشغالگر در شمال سرزمین‌های اشغالی توصیف کردند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی در این باره نوشتند: امروز سخت‌ترین صبح در شمال به‌ویژه در «کریات شمونه» را از ابتدای جنگ تاکنون تجربه کردیم.

این رسانه‌های گزارش دادند: خسارت‌های زیادی به کریات شمونه وارد شده است و راکت‌ها و موشک‌های زیادی به داخل این شهرک اصابت کرد.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند: اینها موشک‌هایی نبودند که ما در ماه‌های اخیر به دیدن آن‌ها عادت کرده بودیم، بلکه موشک‌های سنگین هستند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، بر اثر اصابت موشک به بیش از ۲۰ آپارتمان در یک محله آسیب وارد شده است.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در شهرک الهباریه در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داد. این حمله تاکنون دست‌ٰکم هفت شهید در پی داشته است.

حزب‌الله لبنان صبح امروز در بیانیه‌ای بر پاسخ حتمی به جنایت رژیم صهیونیستی در شهرک الهباریه تاکید کرد.

حزب‌الله بلافاصله در واکنش اولیه به جنایت شهرک «الهباریه» شهرک «کریات شمونه» را موشک باران کرد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گزارش داد که بیش از ۳۰ موشک از لبنان به سمت منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی پرتاب شد.

این حمله یک کشته و چند زخمی نیز برجای گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حیفا
  • جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از نسل کشی است
  • جنایات رژیم صهیونیستی در غزه فراتر از نسل کشی
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • مقاومت مردم غزه، فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • رئیسی: به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • رسانه‌های عبری: سخت‌ترین صبح را در شمال تجربه کردیم
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در گلستان + فیلم
  • عدم وتوی آمریکا در شورای امنیت بازی در زمین حماس بود