Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر گفت: تصمیمی برای ثبت نام در انتخابات کمیته ملی المپیک ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی  که مجمع کمیته ملی المپیک را زودتر از زمان مقرر ترک کرد، در جمع خبرنگاران گفت: من رأی خودم را نوشتم و آن را به‌صورت امانت به صالحی امیری و وزیر ورزش و جوانان دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فدراسیون کشتی میهمان دارم و کارم واجب‌تر است.

وی افزود::می‌گویند رفیق، کسی است که می‌گوید و دشمن، کسی است که می‌گوید می‌خواستم بگویم. در اسفند گفتم زمان انتخابات را تعیین کنید تا زمان را از دست ندهیم. مجمع، آن تصمیم را گرفت و امیدوارم حالا تصمیمی کارشناسی بگیرند. فکر می‌کنم تصمیمی گرفته شود که به شرایط کاروان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی لطمه نزند.

رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی را برای برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مناسب می‌بیند، گفت: فکر می‌کنم بحثی که ساعی و دوستان می‌کردند و می‌گفتند انتخابات با زمان مسابقات کشورهای اسلامی تداخل نداشته باشد، کارشناسی‌تر است. نظر وزیر ورزش را نشنیدم، اما تلاش می‌کنیم به کاری که خدا از آن خوشش بیاید و کارشناسی باشد، رأی بدهیم.

دبیر ادامه داد: المپیک باید اولویت دولت، حاکمیت و دستگاه ورزش کشور باشد. باید با دید المپیک جلو برویم و در این صورت می‌توانیم موفق باشیم. فدراسیون‌ها باید المپیک‌محور باشند و مسابقات جهانی هم فاصله زیادی با المپیک دارد. البته باید رشته‌های غیرالمپیکی را هم لحاظ کنیم.

وی در مورد وضعیت بودجه فدراسیون گفت: دولت و سازمان برنامه و بودجه تاکنون بودجه را ابلاغ نکرده‌اند. بیشتر از 80 درصد فعالیت‌های ما تا شهریور است و اردوها باید قبل از آماده‌سازی بچه‌ها باشد. تاکنون چهار تورنمنت بین‌المللی را در ایران برگزار و 12 تیم را به مسابقات متخلف اعزام کردیم، اما هنوز بودجه‌ای ابلاغ نشده است. منتظریم ببینیم هیئت اجرایی چه کرده است.

رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا در این انتخابات ثبت نام خواهد کرد یا خیر، گفت: کشتی از همه چیز واجب‌تر است و تاکنون تصمیمی برای ثبت نام ندارم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا دبیر کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، به عنوان سخنگوی فدراسیون معرفی شد.

فدراسیون کشتی، ارتباط با رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و پاسخ به سئوالات مطرح شده در تمامی موراد مربوط به فدراسیون و تیم‌های ملی کشتی از این پس بر عهده مهربان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر