Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@22:44:00 GMT

آزادسازی خرمشهر با اراده الهی تحقق یافت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۶۸۳۲

آزادسازی خرمشهر با اراده الهی تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در محل تیپ ۱۸۸ زرهی زاهدان ضمن گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امام خمینی(ره) این چنین بیان نمود که خرمشهر را خدا آزاد کرد و این جمله معروف برگرفته از آیات قرآنی، احادیث نورانی و معارف اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان افزود: در خصوص رزمندگان اسلام چنین بیان می‌شود که این رزمندگان دشمن را نکشتند بلکه خداوند دشمن را کشته و از بین برده است که چنین چیزی نشان افتخاری برای رزمندگان اسلام است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: اگر به دنبال پشتیبانی از جانب خداوند متعال و پیشروی در مسیر انقلاب اسلامی هستیم باید همچنان تقرب به خداوند داشته و ایمان و باور خود را تقویت کرده و زندگی خود را با معارف وفق دهیم تا همواره مورد تایید خداوند متعال باشیم و در تمامی عرصه‌های پیش رو مورد رحمت، نصرت و یاری خداوند قرار بگیریم.

وی گفت: الگوی ما شهدا، ایثارگران و مجاهدانی هستند که همه هستی خود را در راه دفاع از دین تقدیم کرده‌اند و ما نیز باید تمام تلاش خود را برای اعتلای ایران و ادامه این مسیر پر عزت به کار گیریم زیرا خداوند در قرآن کریم افق روشنی ترسیم نموده و بیان داشته که سرانجام کار متعلق به  انسان‌های پرهیزگار است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمندگان سوم خرداد امام جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی

ایسنا/خوزستان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌ فرد در پی حمله موشکی و پهپادی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونسیتی پیامی صادر کرد.

در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌ فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان آمده است:

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّیٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیرٌ 

درود خداوند بر مجاهدان راه حق، درود خداوند بر دلاورمردان صحنه پیکار، سلام بر اراده‌های پولادین نبرد علیه باطل، سلام خداوند و ملائکه بر قامت استوار مقاومت علیه ظلم مستمر ظالمان عالم.

فرزندان غیرتمند ایران!
برادران پاسدار!
خسته مباد گام‌های استوارتان!
خداوند در دو جهان سربلندتان کند که افتخاری دیگر برای نظام اسلامی آفریدید.

دیشب مردم مظلوم غزه بعد از ۱۹۰ شب و روز مقاومت و شهادت، آسوده‌خاطر شبی را گذراندند. دیشب مظلومان جهان به اراده‌های مردانه شما دلگرم شدند و اشک شوق ریختند. دیشب امر ولی بر زمین جاری شد و انتقام پشیمان‌کننده‌ای به حول و قوه الهی رقم خورد. چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی.

اینجانب اقدام مردانه‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی را می‌ستایم و از تمامی این عزیزان صمیمانه قدردانی می‌کنم. بی‌شک رژیم جلاد و خونخوار صهیونیستی در کمین فرصتی برای ضربه زدن خواهد آمد و چشمان همیشه بیدار نیروهای مسلح ارتشی و سپاهی ما به اذن الهی مانع نقشه‌های شیطانی‌شان خواهد شد. 

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم 
سیدمحمدنبی موسوی فرد 
۲۶ فروردین ۱۴۰۳»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اخلاق خوب از کجا سرچشمه می گیرد؟
  • نماز مسیر عبودیت خداوند است
  • دفاع در برابر ظالم یکی از مسلمات و توصیه‌های قرآن است
  • شکست گنبد آهنین تحقق آیه ۱۷ سوره انفال است
  • وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا نزدیک است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است
  • دژهای پوشالی یهود به دادشان نرسید
  • تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی