Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش شاخص کیفی هوای شهرستان قزوین و عبور شاخص از رقم ۲۷۰، پنجمین جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای شهرستان قزوین در محل سالن جلسات فرمانداری قزوین با حضور دستگاه‌های ذیربط برگزار و پس از بررسی و گفتگو موارد ذیل مصوب و مقرر شد در صورت استمرار آلودگی هوا، تصمیمات آنی متعاقباً اطلاع رسانی شود.

در این جلسه اعلام شد همه مقاطع تحصیلی علاوه بر روز سه شنبه ۳ خرداد ،در روز چهارشنبه ۴ خرداد تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد امروز و فردا، فعالیت تمامی معادن شن و ماسه، فعالیت ماسه شویی و کانی غیرفلزی، کارخانه‌های آسفالت، واحد‌های تولید سیلیس و سیلیکات تعطیل شود.

همچنین نظارت مستمر بر فعالیت‌های واحد ضایعاتی برای عدم سوزاندن ضایعات صورت پذیرد.

همچنین روز‌های سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم خرداد، تمامی فعالیت‌های ورزشی، فعالیت‌های عمرانی شهرداری قزوین و کارخانه‌های آسفالت حاشیه شهر تعطیل هستند.

جلوگیری از تردد خودرو‌های فرسوده و اتوبوس‌های آلاینده در سطح شهر و همچنین تشدید نظارت بر معاینه فنی خودرو‌ها و جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی، از دیگر مصوبات این کارگروه است.

همچنین تیم‌های اورژانس و هلال احمر برای رسیدگی پزشکی به سالمندان و بیماران باید در نقاط پرتردد مستقر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس ریزگردها آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

روح الله عباسپور، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: بخش زیادی از شکوفایی اقتصادی نیاز به تعاملات بین المللی دارد.

وی افزود: تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان باید تعاملات جهانی و بین المللی داشته باشند.

عباسپور اظهارداشت : اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما شنبه را تعطیل کنیم، پنجشنبه را در تعاملات بین المللی با صادرات و واردات خواهیم داشت و شرایط بهتری را تجربه کرده و یک روز کاری اضافه در طول هفته خواهیم داشت؛ این از مطالبات اصلی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد : تعطیلی شنبه بهتر از تعطیلی پنجشنبه است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جلوگیری از فعالیت ٥ معدن شن و ماسه در زرند به علت رعایت نکردن استاندار‌های قانونی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن تولید شن و ماسه غیر استاندارد در زرند