Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر 15 بازیکن را به چهاردهمین و آخرین اردوی آمادسازی این تیم که متصل به اعزام است، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال دختر آسیا آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی چهاردهم این تیم که متصل به اعزام است از روز پنج‌شنبه پنجم خرداد آغاز خواهد شد و تا زمان اعزام تیم به تایلند ادامه خواهد داشت.

میترا شعبانیان با ابراز خرسندی از شرایط خوب بازیکنان گفت: در حال حاضر 15 نفر به اردو دعوت شده‌اند و سه روز قبل از پایان اردو تعداد به 12 نفر کاهش خواهد یافت. تاکنون شرایط تمرینات و تیم خوب پیش رفته است و 4 روز زودتر به تایلند اعزام می‌شویم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی هماهنگ شوند و در صورت امکان چند بازی تدارکاتی داشته باشند.

وی تاکید کرد: دوست نداریم این مسابقات تدارکاتی با تیم‌های ملی کشورهایی باشد که در گروه ایران هستند و در حال رایزنی برای هماهنگی مسابقات با تیمی دانشگاهی یا جوانان یا تیمی که در گروه ما نباشد، هستیم.

ستایش هادی، زهرا محمدزاده، هدیه طالعی، سارینا یعقوبی، دیانا رشیدی، هلیا پیری، درسا فلاح، پریا حاجتمند، سیده‌نگار هاشمی، شقایق حسن‌خانی، آسیه حسنی کبوترخانی، آتنا شادکین، ستایش سادات حسینی، سارا کریمی سجزه‌ئی و سپینود دست‌برجن 15 بازیکن دعوت شده به اردوی چهاردهم تیم ملی والیبال نوجوانان دختر هستند.

موهبه نجفی‌زاده (سرپرست)، میترا شعبانیان (سرمربی)، اعظم عیدی (مربی)، صفورا گل افشان (مربی)، ایمان شاهمرادزاده (آنالیزور)، شبنم ملکی (مربی بدنساز) اکرم حبیب لوی شندی (فیزیوتراپ) و زهرا محمدی (ماسور) و زهرا یلقی (کمک آنالیزور) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در این اردو هستند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال دختر آسیا از 16 تا 23 خردادماه در کشور تایلند برگزار می‌شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال بانوان والیبال نوجوانان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم دعوت کرد که استان فارس با چهار وزنه بردار بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.
حمیدرضا زارع، علیرضا عباسپور، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری چهار وزنه بردار مرودشتی دعوت شده از فارس در این اردو هستند.
اردوی تیم ملی وزنه برداری جمعه ۳۱ فروردین در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز می‌شود.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه بحرین آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند