Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه‌ هیات امنای این نهاد که صبح امروز (سوم خردادماه ۱۴۰۱) در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی به عنوان نامزد ریاست این نهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد شد.

این جلسه با حضور اعضای هیات امنای جهاددانشگاهی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، علیرضا علی احمدی نماینده معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، ابراهیم گلمکانی نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ‌قاسم عمو عابدینی نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حمید رضا طیبی (رییس هیات امنا) و سه نفر از اعضای هیات علمی معرفی‌شده توسط رییس جهاددانشگاهی شامل عبدالحسین شاهوردی، محسن قرنفلی و محمدحسین ایمانی خوشخو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعیین رییس جهاددانشگاهی مهم‌ترین مصوبه یکصد و پنجاه و نهمین جلسه‌ هیات امنای این نهاد بود که اعضا روح الله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان نامزد ریاست جهاددانشگاهی به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد دادند تا در دستور کار این شورا برای بررسی قرار گیرد.

روح الله دهقانی فیروزآبادی دانشیار دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است و هم اکنون به عنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت است.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم