Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@15:29:06 GMT

شاخص کل بورس ۰۳ خرداد ۱۴۰۱؛ ریزش هزار واحدی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۷۷۶۵

شاخص کل بورس ۰۳ خرداد ۱۴۰۱؛ ریزش هزار واحدی

روند نزولی در بورس همچنان ادامه دارد و شاخص کل بورس امروز بیش از ۱۵۰۰ واحد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۱۵۲۷ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۵۵ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۵۴۴ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۱ هزار و ۲۲۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۴۸۹ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان، فولاد خوزستان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گروه مپنا و کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با هفت واحد افزایش تا رقم ۲۱ هزار و ۳۲۱ واحد صعود کرد. در این بازار ۳۳۰ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال انجام شد. سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، داروسازی دانا و مدیریت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنعتی مینو و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بورس شاخص کل شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴ درصد به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته