Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@17:16:58 GMT

پروژه احداث مسکن 185 واحدی سپاه کردستان کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۷۹۱۶

پروژه احداث مسکن 185 واحدی سپاه کردستان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی احداث پروژه مسکن ویژه کارکنان سپاه که با حضور استاندار کردستان و فرماندار سنندج برگزار شد اظهار داشت: در راستای طرح اقدام ملی و جهش مسکن و طبق دستور ریاست جمهوری تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع مبنی بر ساخت 100 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: در همین راستا به کمک اداره‌کل راه و شهرسازی استان پروژه پردیس یک و دو و پروژه زیتون مورد تفاهم قرار گرفت و مقدمات کار در کمیسیون مورد بررسی و تصویب شد.

وی عنوان داشت: در قالب این 3 پروژه ساخت 285 واحد در شهر سنندج مورد تایید کمیته زیربنایی استان کردستان قرار گرفت.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در این چهارچوب سال گذشته دو پروژه پردیس یک و دو کلنگ زنی شد . در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی، پروژه‌ای که امروز به عنوان پروژه 158 واحدی زیتون کلنگ زنی می‌شود امیدواریم در مدت 36 ماه با اعتباری بالغ بر 185 میلیارد تومان به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: کلنگ زنی مسکن سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره

کاوه شیزرادی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

به گفته مدیر کل حج و زیارت  استان کردستان با اشاره به اینکه اولین کاروان استان از سنندج امروز عازم سرزمین وحی شدند، گفت: دو کاروان دیگر از شهرهای سقز و بانه نیز فردا عازم این سفر معنوی می شوند.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز خواند و افزود: زائران ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره