Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار فارس گفت: امروز در جبهه فرهنگی، صدای رسای کودکانی که "سرود سلام فرمانده" را هم‌خوانی کردند به گوش جهانیان رسیده و این سرود لرزه به تن ستمگران انداخته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان فارس امروز به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این صبحگاه نیرو‌های نظامی و انتظامی شیراز (ارتش، سپاه، ناجا و بسیج) و تمامی مقامات کشوری و لشکری شیراز در پادگان مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز (مرکز پیاده) ضمن ادای احترام به پرچم سه رنگ و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، یاد رزمندگان اسلام و جانفشانی آنان در فتح خرمشهر را گرامی داشتند.

محمدهادی ایمانیه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس، فرماندهان و بزرگان دهه 30 و 40 بودند که فرماندهی جنگ را با رهبری امام راحل به عهده گرفتند و به خوبی اداره کردند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر، فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌های اسلامی است، گفت: عامل پیروزی این فتح چیست؟ تک تک کلمات و جملات معنای عمیق دارند و امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

استاندار فارس به صمیمیت و تعامل نیرو‌های مسلح اشاره و گفت: ارتش، سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس و با کمترین امکانات و تجهیزات مظلومانه جنگیدند و این پیروزی‌های معجزه آسا و هر چه داریم از عنایت خدای متعال و امام زمان (عج) بوده است.

وی در ادامه  با اشاره به توطئه‌های همیشگی دشمنان علیه انقلاب گفت: امروز در جبهه فرهنگی، صدای رسای کودکانی که "سرود سلام فرمانده" را هم‌خوانی کردند به گوش جهانیان رسیده و این سرود خطاب به امام عصر (عج) است که لرزه به تن ستمگران انداخته و شرق و غرب دست به دست هم دادند تا انقلاب پرشکوه را بر هم بزنند.

امیر سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: رمز موفقیت رزمندگان ما در عملیات؛ ولایت محوری و تاسی از فرهنگ ایثار، شهادت و همدلی بین مردم و مسئولان است.

مدیرکل حفظ آثار استان مازندران: کلید فتح خرمشهر توکل به خدا بودفرمانده سپاه استان البرز: آزادسازی خرمشهر الگویی بزرگ و بی‌بدیل برای همه نسل‌های آینده این انقلاب استنماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: سوم خرداد نماد وحدت و اتحاد نیروهای مسلح در فتح خرمشهر است

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که امروز در مرکز آموزشی علوم و فنون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان همرزمان و فرماندهان گرانقدر بودیم و با آرمان‌های شهداء، رسم همدلی، اتحاد، ایثار، از خود گذشتگی و ولایت مداری تجدید پیمان کردیم، افزود: گرامیداشت سوم خردادماه؛ یادآور روز‌های شیرین فتح خرمشهر قهرمان است. 

به گزارش تسنیم اجرای سرود همگانی سلام فرمانده توسط دانش آموزان دبستان معارف 6 خرداد و تقدیر از 4 نفر از خانواده معظم شهداء پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سلام فرمانده فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.    سرلشکر عبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.   فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.   وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رَجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.   فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناخدا یکم صمدی در گفت و گو با «خبرآنلاین» روایت کرد
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه