Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@12:07:10 GMT

آلودگی هوا، مس رفسنجان - استقلال را به شبکه سه برد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۸۷۶۱

لغو بازی پرسپولیس برابر پدیده یک خبر خوب برای هواداران استقلال محسوب می شود

با توجه به لغو بازی پرسپولیس برابر پدیده در هفته بیست و نهم لیگ برتر قرار است بازی استقلال برابر مس رفسنجان از شبکه سوم سیما پخش شود.

به گزارش طرفداری، پیش از این قرار بود چون بازی پرسپولیس برابر پدیده از حساسیت جدولی بیشتری برخوردار است، این بازی از شبکه سوم سیما و بازی تشریفاتی استقلال برابر مس رفسنجان از شبکه ورزش سیما پخش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امروز خبر آمد بازی پرسپولیس برابر پدیده به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شده است تا شبکه 3 بازی استقلال برابر مس رفسنجان را به صورت مستقیم پخش کند.

گفتنی است از 2 هفته قبل قهرمانی استقلال در لیگ برتر قطعی شده است و این تیم برای تداوم رکورد شکست ناپذیری در هفته پایانی لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

 

 

بیشتر بخوانید:

پایان انتظار ابوالفضل جلالی بعد از 1254 دقیقه

 

 

 

 

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی پرسپولیس برابر پدیده مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه

امید عالیشاه کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس بعد از تمام شدن بازی های ملی با یک استوری به استقبال بازی های باشگاهی رفت. تیم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر برای قهرمانی می جنگد اما سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر مانع سختی به نام استقلال دارند. استقلال هم اکنون با عملکرد بی نظیر شاگردان نکونام در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیسی ها در تعقیب آنها هستند.

تیم ملی ایران در این فیفادی در دو بازی به مصاف ترکمنستان رفت و هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشت. این بازی ها در چارچوب مرحله مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان