Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس روز گذشته از رد شدن نهایی شکایت باشگاه النصر عربستان علیه این تیم بعد از ۲ سال خبر داد.

پیش از این دادگاه حکمیت ورزش(CAS) چندین بار صدور حکم نهایی این پرونده را به تعویق انداخت و در نهایت مدارک تیم سعودی علیه باشگاه پرسپولیس را نپذیرفت تا باشگاه ایرانی برنده این پرونده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه نشریه «الاقتصادیه» عربستان واکنش جالبی به رد شدن شکایت النصر علیه پرسپولیس داشت و مدت طولانی رسیدگی این پرونده را سوژه خود قرار داد و نوشت: بعد از ۵۹۱ روز دادگاه حکمیت ورزش شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس بعد از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را رد کرد.

در این پرونده النصر مدعی بود ۴ بازیکن پرسپولیس به صورت غیرقانونی در لیست تیم قرار داشتند ولی در نهایت این ادعای سعودی ها از سوی دادگاه CAS رد شد.

این حکم در حالی به نفع تیم ایرانی صادر شده است که معمولا تیم‌های ایرانی که به این دادگاه شکایت می‌برند، بازنده می‌شوند. بارها پیش آمده که تیم‌های ایرانی، به خصوص در پرونده‌های پرداخت‌های معوق بازیکنان خارجی به این دادگاه شکایت برده‌اند اما در نهایت، نه تنها حکم قبلی علیه این تیم‌های تایید شده که هزینه دادرسی هم از جیب باشگاه‌ها پرداخت شده است.  

کد خبر 678710 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه

در عملیات وعده صادق، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،  در عملیات وعده صادق، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.این عملیات پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند