Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ « احسان علیزاده » روز سه شنبه درآیین رزمایش جهاد امید آفرینی در مسجد  حضرت موسی ابن جعفر (ع ) محله پیک به خبرنگار ایرنا افزود: در شهرستان فردیس ۲ محله کم برخوردار پیک در فردیس و سراب در مشکین دشت شناسایی شدند در این رزمایش خدمت رسانی به امورات مردم به مدت ۱۰ روز صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: در این محلات برنامه هایی اعم از مسابقات فرهنگی،ورزشی،برگزاری کلاس های تربیت فرزند و خانواده ، همایش پیاده روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی برگزار می شود و مشکلاتی از قبیل معابر فاقد روشنایی ، آسفالت خیابانها و جمع آوری زباله توسط دستگاههای اجرایی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیزاده گفت: تهیه و اهداء جهیزیه و توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان از دیگر برنامه های این رزمایش است.

فرمانده سپاه فردیس هدف از برگزاری رزمایش بزرگ مردمی جهاد امیدآفرینی را با هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان فردیس به منظور شناسایی مشکلات و استفاده از ظرفیت ‌های مردمی محلات برشمرد.

علیزاده با بیان اینکه خدمت‌رسانی در این رزمایش در سه حوزه امنیت اجتماعی، سامان اجتماعی و رشد اجتماعی هدف‌گذاری شده است، گفت: بخشی از مطالبات به حق مردم در شهرستان فردیس در حوزه ایجاد امنیت پایدار است برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل و اوباش و افراد  خطر آفرین  با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی در این ۱۰ روز به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و برخورد با اراذل و اوباش و معتادان متجاهر از اهداف دیگر این طرح است.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: بعد از محله پیک فردیس مرحله بعدی رزمایش در منطقه سراب مشکین دشت با حضور دستگاههای اجرایی انجام می شود.

برچسب‌ها البرز فردیس قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس قاسم سلیمانی البرز فردیس قاسم سلیمانی شهرستان فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • هوربابا؛ آیینی چند صد ساله در نیمه ماه رمضان در آران و بیدگل
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • حضور گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار استان کرمان
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی نوروز با شعار «آمد بهارجان‌ها» در شهرضا