Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@06:21:31 GMT

پشت پرده منچستریونایتد در فصلی که گذشت (قسمت اول)

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۸۹۵۱

برخی رسانه‌ها با به پایان رسیدن فصل، حقایق جالبی را از حواشی پشت پرده منچستریونایتد در فصلی که گذشت افشا کرده‌اند

پس از یک فصل پر و فراز نشیب برای منچستریونایتد، این باشگاه در پایان فصل با مربی جدیدش اریک تن هاخ، خود را برای فصل آینده آماده می‌کند و امیدوار است که دیگر خبری از حواشی و شکست‌های این فصل نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرفداری | منچستریونایتد در این فصل سه مربی متفاوت، اوله گونار سولشر، مایکل کریک و رالف رانگنیک را روی نیمکت خود دید و در پایان این فصل پر از آشوب، انواع و اقسام آمار‌های منفی را از خود در لیگ برتر ثبت کرد. اما سوالی که ایجاد می‌شود این است که مگر پشت پرده این فصل ناامید کننده شیاطین سرخ، چه اتفاقاتی رخ داده است؟

به گزارش ESPN، در حالی که منچستریونایتد در یک سقوط آزاد به سوی رتبه‌های پایین‌تر حرکت می‌کرد و به سمت حضور در لیگ اروپا پیش می‌رفت، ایجنت یکی از بازیکنان بیشتر از چنین مواردی، از این نگران بود که از کریستیانو رونالدو در تبلیغات باشگاه زیاد استفاده می‌شود و بازیکن او، چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. فصل گذشته منچستریونایتد، پر از این درگیری‌های درون تیمی و البته چنین اتفاقات عجیبی بوده است.

رانگنیک پس از ورود به منچستر، از نبود یکپارچگی در میان اعضای تیم صحبت کرده بود اما به گفته منابع مختلف در درون باشگاه، مشکلات این فصل بسیار فراتر از ضعف بازیکنان بوده است. در این فصل یونایتد بر روی نیمکت خود شاهد سه مربی متفاوت بود و این موضوع باعث بلاتکلیفی بازیکنان شده بود. استارت این بلاتکلیفی از همان روز‌های آغازین فصل و با اوله گونار سولشر خورده بود. این مربی نروژی پیش از شروع فصل به بازیکنانش گفت بود که قصد استفاده از سیستم 3-3-4 را دارد و این سیستم باعث هجومی‌تر شدن تیم می‌شود. اما با شروع فصل، او دوباره به سیستم 1-3-2-4 بازگشت و پس از ورود رونالدو نیز، موفق نشد تا این بازیکن را در ترکیبش جا بیاندازد.

به گفته این منابع، این موضوع که سولشر در اوایل فصل به ادینسون کاوانی اجازه داد تا برای دو هفته بیش‌تر تعطیلات خود را در اروگوئه بگذراند، آن هم تنها به این دلیل که فصل سختی را پشت سر گذاشته بود و قصد داشت تا وقت بیش‌تری را با خانواده‌اش بگذراند، باعث تعجب در درون باشگاه شده بود. از آنجایی که گفته می‌شد این تصمیم برای اطمینان از وفاداری کاوانی بوده است، اما با ورود رونالدو وقتی به کاوانی گفته شد که از شماره 7 خود بگذرد، هرگونه حسن نیت او به سرعت از بین رفت. کاوانی با دست از دادن جایگاهش پس از ورود رونالدو، علاقه زیادی به پذیرش پیشنهاد بارسلونا در آن زمان داشت اما یونایتد در نهایت حاضر به فروش او نشد و به این بازیکن 34 ساله اعلام کرد که باید برای جایگاهش بجنگد.

غیبت ادینسون کاوانی در بازی های ابتدایی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس

انتقال ادینسون کاوانی به بارسلونا منتفی شد

کاوانی از این موضوع بسیار عصبانی شده بود. او در یک فصل سخت و با وجود پاندمی، مشکلات زیادی برای سازگاری و عادت کردن به زندگی در شهر منچستر داشت. برای مثال او نمی‌توانست با این موضوع کنار بیاید که پس از ساعت 3 در فصل زمستان، هوا شروع به تاریک شدن می‌کند. در هر حال کاوانی در یونایتد ماندگار شد و از این اتفاق نه خودش و نه باشگاه سودی نبردند. او در این فصل تنها موفق شد آمار 2 گل و 1 پاس گل را از خود ثبت کند. 

آنتونی مارسیال نیز از دیگر بازیکنانی بود که با ورود رونالدو به یونایتد، جایگاهش را از دست داد. سولشر و رانگنیک هر دو تا حد زیادی نسبت به این بازیکن بی توجه بودند. با توجه به فرم و مشکلات آمادگی جسمانی رشفورد، نحوه برخورد آن‌ها با مارسیال و کاوانی تعجب آور بود. این منابع در ادامه گفته‌اند که سران ارشد یونایتد تلاش کردند تا مارکوس رشفورد را متقاعد کنند که از فعالیت‌های خارج از زمین خود بکاهد و تمرکزش را روی بازیابی فرم و آمادگی جسمانی‌اش بگذارد. اما این بازیکن ترجیح داد تا به طور همزمان این دو کار را انجام دهد. رشفورد در این فصل موفق شد تنها آمار 5 گل و 2 پاس گل را از خود ثبت کند و علاوه بر اینکه یکی از بدترین فصل‌هایش در یونایتد را پشت سر گذاشت، همینطور جایگاهش را هم در تیم ملی انگلیس از دست داد.

اخراج سولشر و مشکلات رانگنیک پس از ورود به باشگاه

پس از اخراج سولشر با وجود در دسترس بودن آنتونیو کونته، سران یونایتد خواسته‌های او را بیش از حد برآورد کرده بودند و معتقد بودند که بازیکنان مورد علاقه او، مورد پذیرش تیم قرار نمی‌گیرد. در نهایت هم کونته، هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت و یونایتد رالف رانگنیک را به عنوان مربی موقت خود برگزید. در زمان ورود رانگنیک به یونایتد، گزارش شد که یکی از بازیکنان به هم تیمی‌هایش اعتراف کرده بود، باید نام او را در گوگل جست و جو کند. 

بی‌اعتمادی بازیکنان منچستریونایتد به رالف رانگنیک؛ رزومه‌ات ضعیف است!

بی اعتمادی بازیکنان منچستر یونایتد به توانایی های رالف رانگنیک

استخدام کمک مربیان کم نام و نشانی مانند کریس آرماس و ایوان شارپ نیز باعث رفع این بدبینی در میان بازیکنان نشد. رانگنیک که از خروج مایکل کریک و کایرن مک کنا ناامید شده بود، قبل از انتخاب این دو مربی، قصد آوردن سه نفر دیگر را به باشگاه داشت اما به دلیل در دسترس نبودن این گزینه‌ها یا ردسر‌های قوانین برگزیت، این اتفاق رخ نداد و شارپ و آرماس در این شرایط به انتخاب نهایی رانگنیک تبدیل شدند.

رسمی؛ مایکل کریک از سمت خود به عنوان مربی منچستریونایتد کناره گیری کرد

در ماه ژانویه و مدتی پس از ورود رانگنیک، به گفته برخی منابع رونالدو اعلام کرده بود که اگر رانگنیک تبدیل به مربی دائمی منچستر شود، او این باشگاه را ترک می‌کند. اما تنها رانگنیک نبود که مورد شک و تردید بازیکنان قرار گرفته بود. در میان اعضای تیم، به کریس آرماس، لقب تد لسو (شخصیتی مربوط به سریال کمدی تد لسو) داده بودند. همچنین به گزارش اتلتیک، کریس آرماس پس از بازی مقابل یانگ بویز ملاقاتی با سر الکس فرگوسن داشت و از سوابق خود در آمریکا با او صحبت کرد. فرگوسن نیز در آن زمان به او لبخند زد و گفت: "پسرم، تو در اینجا به چیزی بیش‌تر از این‌ها نیاز خواهی داشت."
 

پشت پرده منچستریونایتد در فصلی که گذشت (قسمت دوم)

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رالف رانگنیک ورود رونالدو پس از ورود پشت پرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد

با صعود توأم با استرس شیاطین سرخ، فینال قدیمی‌ترین جام فوتبال جهان تمام منچستری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، از ساعت 18 امروز (یکشنبه - به وقت تهران)، در ورزشگاه ومبلی شهر لندن تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و کاونتری به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی 3-3 در وقت‌های معمول و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

منچستریونایتد در حالی در ضربات پنالتی جواز صعود گرفت که تا دقیقه 58 با سه گل از حریف خود پیش افتاده بود. این‌ گل‌ها به ترتیب در دقایق 23 توسط اسکات مک‌تامینی، در دقیقه 1+45 توسط هری مگوایر و در دقیقه 58 توسط برونو فرناندز به ثمر رسیده بودند. یونایتد اما در عرض 24 دقیقه به طرزی باور نکردنی برتری‌ خود را از دست داد و سه بار دروازه‌اش باز شد.

گل نخست حریف دسته اولی در دقیقه 71 توسط الیس سیمس به ثمر رسید، هشت دقیقه بعد، اوهاره گل دوم را زد و در نهایت هاجی رایت از روی نقطه پنالتی در دقیقه پنجم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم کار را به تساوی و بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. یونایتد حتی خوش‌شانس بود که پیش از رفتن بازی به ضربات پنالتی حذف نشد، چرا که کاونتری در دقیقه 1+120 گلی دیگر به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام کرد.

در ضربات پنالتی کاسیمرو اولین ضربه من‌یونایتد را هدر داد تا اوضاع را برای تیمش بدتر کند. او اما خوش‌شانس بود که در سمت مقابل هم اما اوهاره ضربه سوم کاونتری را هدر داد. پس از او بن‌شیف نیز ضربه چهارم کاونتری را هدر داد و این اتفاق حکم به پیروزی 4 بر 2 شیاطین سرخ داد. دیوگو دالو، کریستین اریکسن، برونو فرناندز و راسموس هویلون گلزنان من‌یونایتد در ضربات پنالتی بودند.

منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد

 

به این ترتیب شاگردان اریک تن‌هاخ صعودی پراسترس را به فینال جام حذفی تجربه کردند، جایی که باید به مصاف رقیب همشهری یعنی منچسترسیتی بروند، تیمی که شب گذشته چلسی را شکست داد و فینالیست شد. فینال جام حذفی انگلیس، روز پنجم خرداد در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم