Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیبو کورتوا معتقد است که سال بعد، سال درخشش هموطنش، ادن هازارد خواهد بود

تیبو کورتوا هم در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا مصاحبه ای با خبرنگاران انجام داد.

طرفداری | به نقل از AS، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید که در زمان فتح دسیما (دهمین قهرمانی اروپا) دروازه بان اتلتیکو مادرید بود، در خصوص گل سرخیو راموس در فینال لیسبون گفت:

آنها طی 2-3 سال اول با من شوخی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر بار که ما در لیگ قهرمانان اروپا بازی داشتیم، شبکه رئال مادرید فینال لیسبون را نشان می داد و آنها برمیگشتند و به من می گفتند: 'بگیرش تیبو!'

ادن هازارد؟ من شنیدم که او گفت: 'سال بعد سال من خواهد بود'.

این اولین فینال من در لیگ قهرمانان اروپا همراه با رئال مادرید خواهد بود و خاص است. پنالتی ها؟ الگوی من کاسیاس بود. قبلاً ویدیوی چند بازیکن پنالتی زن لیورپول را تماشا کرده ام. صلاح، مانه،... من یکی از بهترین دروازه بان های دنیا هستم اما اینکه بگویم بهترین هستم، سخت است.

زیباترین و باورنکردنی ترین بازی ما مقابل منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو بود. حمایت هواداران در آن مسابقه شگفت انگیز بود.

ام باپه؟ من در مورد بازیکنان تیم خودمان صحبت می کنم. ما فقط همین هایی هستیم که اینجا حضور دارند.

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، نام پپ گواردیولا مترادف با مشکلات رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپاست. بله، درست است که رئال توانسته پپ را زمانی که او در بایرن بود و حتی روی نیمکت سیتی حذف کند، اما حقیقت این است که سرمربی اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا بیشترین ضربه را به رئال زده است.

در مجموع سه بار گواردیولا رئال مادرید را از لیگ قهرمانان حذف کرده است. اولین بار در سال 2011 بود که او روی نیمکت بارسلونا بود. دو بار دیگر در سال های 2020 و 2023 در منچسترسیتی. حالا گواردیولا با چهارمین حذف رئال مادرید در لیگ قهرمانان آماده می شود.

سرمربی کاتالان  به مصاف رئال مادریدی خواهد رفت که متخصص پایان دادن به منطق و از بین بردن تمام آمارهای منفی است. رئال از سال 2004، یعنی 20 سال پیش، که مقابل موناکو حذف شد، دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنار نرفته است.

از آن به بعد رئال همیشه این مرحله را پشت سر گذاشته و تاکنون یازده بار موفق به صعود به نیمه نهایی شده است. 

بازی رفت در برنابئو 3-3 مساوی شده و باید دید رئال امشب برابر کابوس چمپیونزلیگی‌اش ورق را بر می گرداند یا خیر؟

دیگر خبرها

  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم