Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:26:35 GMT

فضای سبز اردبیل نیازمند توسعه و ترمیم است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۹۰۶۱

فضای سبز اردبیل نیازمند توسعه و ترمیم است

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح پل شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی اردبیل اظهار کرد: با همت شورا و شهرداری کارهای عمرانی و خدماتی خوبی در شهر اردبیل آغاز شده که امیدواریم ورودی این شهر که به شهر حسینی و دارالارشاد زینت یافته، در شأن این نام آراسته شود.

وی با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت شورا و شهرداری سعی بر این است تا سطح خدمات و کارهای عمرانی به صورت گسترده به پیش برود، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین معضل شهری که مردم را رنج می‌دهد بحث ترافیک است که اگر به درستی حل و فصل نشود، در آینده زندگی مردم با خطرات و دغدغه‌های جدی روبه‌رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل به توسعه فضای سبز و زیباسازی مناطق مختلف شهری اشاره کرد و گفت: فضای سبز شهر اردبیل وضعیت افتضاحی را دارد و بهتر است با توسعه در همه مناطق، به شکل شایسته و نوین در این راستا گام‌های جدی برداشته شود.

عاملی ضرورت تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل و ارائه خدمات مطلوب برای شهروندان را یادآور شد و افزود: به تناسب امکانات ما نیز پشتیبانی‌های لازم را از شورا و شهرداری اردبیل انجام می‌دهیم تا سطح خدمات ارائه شده به مردم ارتقا یابد.

وی به پایین بودن سرانه درآمدی مردم در شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در اکثر شاخص‌های اقتصادی استان اردبیل از عقب‌ماندگی‌های مزمن رنج می‌برد و ما وظیفه بازتعریف دقیق در حوزه اقتصادی را داریم تا معضلات و مشکلات به حداقل برسد.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر سطح درآمدی مردم افزایش پیدا کند به تناسب آن مشارکت آنها در پروژه‌های عمرانی و آبادانی شهر افزایش خواهد یافت که از همین رو به تولید ثروت در استان اردبیل کمک خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع به استان به ویژه در پروژه‌های زیربنایی اختصاص یافت که عمده آنها مربوط به راه آهن، چهار خطه کردن راه‌ها، حوزه آب و برق و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز بوده است.

عاملی بیان کرد: با خدمت صادقانه و حفظ وحدت و همگرایی بیشتر می‌توانیم در شهر اردبیل تحولاتی جدی به وجود آوریم و همچون دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر تحقق این امر به ارائه و همت عمومی وابسته است.

وی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت و اظهار کرد: برخلاف تصور دشمن و حساب و کتاب آنها، رزمندگان اسلام با ایمان و اعتقاد خود کاری انجام دادند که همچنان استکبار جهانی انگشت به دهان مانده و نمی‌تواند معادله فتح خرمشهر را با دست خالی رزمندگان حل کند.

عاملی تصریح کرد: در مقطع کنونی نیز برای فتح خرمشهرهای دیگر ما به اراده آهنین نیاز داریم تا با وحدت، همگرایی و اخلاص در عمل بتوانیم کارها را به پیش ببریم.

استاندار اردبیل گفت: باید مسئولان از کارهای نمایشی پرهیز کرده و مخلصانه در مسیر خدمت بیشتر گام بردارند.

شهردار اردبیل نیز در این مراسم افزود: پل شهید سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال و دوربرگردان میدان علی دایی اردبیل نیز با ۵۰ میلیارد ریال همزمان با سوم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

محمود صفری از کلنگ‌زنی پارک میراشرف به مساحت ۶ هکتار و پارک چهار هکتاری خانواده در شورابیل خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ هکتار به فضای سبز شهر اردبیل افزوده خواهد شد.

کد خبر 5498269

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل سید حامد عاملی فضای سبز قاسم سلیمانی طرح تفصیلی پروژه های عمرانی سفر استانی راه آهن برق سوم خرداد فتح خرمشهر سالروز فتح خرمشهر شهرداری اردبیل محمود صفری بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا گرد و غبار سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر اردبیل شهر اردبیل فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مجتمع در بخش مشگین شرقی واقع شده و مرحله نخست آن اخیرا مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است